Gravatar

#1 Patriarch 18 år siden

Hejsa... Jeg er på udkig efter noget hjernedd underholdning, som dog er af en semi høj kvalitet. Filmen skal gerne være lidt overnaturlig/sci-fi agtig...

Eksembler kunne være The Thing, Pitch Black, Dawn of the Dead remake eller f.eks 28 days later.

Altså film som i bund og grund har et trashy og plat plot, men som alligevel underholder ganske godt eller på anden måde er skruet godt sammen.

Film jeg ikke har set, men som måske har potentiale:

- The Descent
- Slither
- Silent Hill
- Dreamcatcher (skulle dog være ret ringe?)

Er meget åben over for forslag!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#2 NightHawk 18 år siden

Drive - Directors Cut med Marc Dacascos og Brittany Murphy :

http://www.amazon.co.uk/Drive-Mark-Dacascos/dp/B00...

Der er knald på fra første fløjt, med forrygende kampscener, masser af action og en herlig uhøjtidelig tone gennemgående, samt et ret cool og kulørt sci-fi subplot. Kan varmt anbefales. :)

The Descent
Slither
Silent Hill

Alle 3 er, imo, rigtigt gode film.

"Dreamcatcher" vil jeg dog anbefale,at du hverken køber eller lejer. Den er kort og godt afskyelig ringe og er en fuldstændig usammenhængende og tåbelig omgang sci-fi. I en af de første scener, kommer en af aliens'ne ud igennem ofrets røv...:D Ja, så er stilen ligsom lagt for resten af makværket!
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#3 Åkepool 18 år siden

Jeg har set tre af de fire film.
"The Descent" synes jeg er udemærket.
"Silent hill" og "Dreamcatcher" er i mine øjne noget lort.

Kan anbefale den gamle Charlie Sheen klassiker "The Arrival", den er lidt plat, men der er et eller andet over den som jeg kan li' :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4 lagoni 18 år siden

#1 - hvis du gerne vil se Dreamcatcher har jeg et R1-eksemplar du gerne må få. Coveret (snappercase) er dog i stykker, men hvis det (mod forventning) er en film du vil gemme, kan du sikkert købe den billigt et sted.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 filmz-Bruce 18 år siden

Jeg var helt klart positivt overrasket over Silent Hill, som ryger ind i HD samlingen snart. Min mening.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#6 duuk74 18 år siden

Hvis du kan holde til at se 80'er film, vil jeg anbefale Killer Klowns From Outer Space
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#7 Patriarch 18 år siden

hehe ok... Jeg må lige gribe ind inden det går helt galt. Jeg tror det jeg er efter en A-Films (eller meget velproduceret indie) med B-films plot. Altså... Ikke noget med Segal film eller andre curiositeter :D

#5 Interessant :)

“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 Bohemian 18 år siden

I min dvd samling kunne film som:

Deep Rising
The Arrival
Starship Troopers
The Faculty
Dark Star

Måke gå ind under den kategori?
Free in serenity.
Gravatar

#9 filmz-Bruce 18 år siden

Dark City og 13th. Floor måske.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#10 HonoDelLoce 18 år siden

The Punisher, måske? (den "nye" med Thomas Jane - Dolph ødelægger altså ALT for mig..)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: