Gravatar

#1 inflector 17 år siden

Af og til når man sidder foran flimmerkassen opdager man pludselig en eller anden større stjerne i en eller anden obskur birolle. Her den anden dag opdagede jeg f.eks. Jon Favreau i afsnit af Seinfeld som Eric the Clown, i fuld makeup, så jeg synes selv det var ret godt spottet. Har I observeret noget lignede, så post det her. :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#2 akerman 17 år siden

Ja sådan har jeg det tit... og bliver tit stolt af mig selv ;)

F.eks. i dag spottede jeg kirsten dunst som helt lille i et afsnit af star trek next generation.
Gravatar

#3 inflector 17 år siden

#2 Hehe har det på præcis samme måde, lidt nørdet er man vel :)
Gravatar

#4 El vez 17 år siden

Yes, jeg lagde godt mærke til Favreau som klovn - ret morsomt :) Han har også en større rolle i Friends, som Monicas rige kæreste, der ender med at deltage i "Ultimate Fighting Champion".

Men nu vi er ved Seinfeld, var netop Courteney Cox med i et afsnit som Jerrys kæreste. Paula Marshall (Spin City), Kristin Davis (Sex & the City) og Teri Hatcher (Desperate housewives), hvis bryster tilsyneladende er "ægte og spektakulære", har også været med i tidlige episoder som Jerrys kærester.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 inflector 17 år siden

#4 ja der er mange som senere af blevet kendte med i små mere eller mindre obskure roller i Seinfeld. Blandt andet kan man også se Sam Lloyd (Kendt som Ted i Scrubs, som nørd der bliver forelsket i Elaine og forærer hende en TV-guide i form af en blomst.
Gravatar

#6 El vez 17 år siden

Haha vidste ikke det var ham. Godt spottet!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 filmz-patrickmoog 17 år siden

Det kan godt være det er mig der er langsom, men det er ikke så længe siden jeg opdagede at det er Christian Bale som drengen i Empire of the Sun :)
Gravatar

#8 Spanner 17 år siden

#7 Det er lidt langsomt :)

Jeg så til gengæld en knægt, der lignede Shia Labeouf lidt i et X-Files afsnit.

Det var minsandten ham i afsnittet "The Goldberg Variation"
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 elwood 17 år siden

Ikke en svær en at spotte men, jeg synes det var ret munter og se Georg Lucas i Beverly Hills Cop 3, på trods af filmen var noget hø.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 dolphinfriendly 17 år siden

I "Invasion of the Body Snatchers" (den fra 1978) er der et par friske indslag, i form af cameos fra den første version. Bl.a. ses Kevin McCarthy der spillede hovederollen i '56'er udgaven og instruktøren fra denne, Don Siegel, har en mindre rolle som bedragerisk taxi-driver.

Lidt pudsigt er det også at se Veronica Cartright i den nyeste udgave fra sidste år, "Invasion", efter som hun medvirkede i '78 versionen.

Skriv ny kommentar: