#10 Crystalstar1200: Det var egentlig ikke det jeg mente. De vil selvfølgelig vinde en sag, men det kræver jo, at de kan se ændringen. Hvis man benytter guiden til at fastlåse regionen igen, så vil de vel ikke kunne se det, medmindre der findes en log. Gør der?!
Bemærk! Der tages forbehold for taste- og stavefejl, ironi og sarkasme, samt for udsolgte varer og trykfejl. Alle priser er inkl. 25 % moms!
Jeg ved godt det ville være usandsynligt, men hvad nu hvis man havde trykket sådan en kode ind ved et tilfælde ?
Jeg tvivler på de kan frasige sig ansvar, fordi du har trykket en bestemt knapkombination på fjernbetjeningen. Det er jo en option der er lagt i fra fabrikkens side, og butikken har solgt dig den vare med den mulighed i.
Som jeg forstår det, bortfalder garantien kun i disse tilfælde, hvis det drejer sig om et fysisk indgreb i apparatet.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
# 11 Kender ikke til nogen dvd-afspiller med indbygget log af den art.
# 12 Udfra et juridisk synspunkt er vi inde i den grå zone på vej til sort, for El vez det svarer jo også lidt til at hvis du køber en computer og roder ved Bios'en/softwaren ikke noget du fysisk kan se, men du kan få store problemer med maskinen.
Jeg vil derfor nok holde mig til Pioneer, som både har meget erfaring indenfor DVD og LD, men hvor du ikke mister garentien ved køb hos bl.a. Laserdisken.
#11 filmz-Acro 21 år siden
Det var egentlig ikke det jeg mente. De vil selvfølgelig vinde en sag, men det kræver jo, at de kan se ændringen. Hvis man benytter guiden til at fastlåse regionen igen, så vil de vel ikke kunne se det, medmindre der findes en log. Gør der?!
#12 El vez 21 år siden
Jeg tvivler på de kan frasige sig ansvar, fordi du har trykket en bestemt knapkombination på fjernbetjeningen. Det er jo en option der er lagt i fra fabrikkens side, og butikken har solgt dig den vare med den mulighed i.
Som jeg forstår det, bortfalder garantien kun i disse tilfælde, hvis det drejer sig om et fysisk indgreb i apparatet.
#13 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
# 12 Udfra et juridisk synspunkt er vi inde i den grå zone på vej til sort, for El vez det svarer jo også lidt til at hvis du køber en computer og roder ved Bios'en/softwaren ikke noget du fysisk kan se, men du kan få store problemer med maskinen.
Jeg vil derfor nok holde mig til Pioneer, som både har meget erfaring indenfor DVD og LD, men hvor du ikke mister garentien ved køb hos bl.a. Laserdisken.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#14 Skobbolop 21 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"