Gravatar

#71 fazz 15 år siden

Er helt enig!
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#72 fazz 15 år siden

NEJ NEJ NEJ!!!
"If you figure a way to live without serving a master, any master, then let the rest of us know, will you? For you'd be the first person in the history of the world."
Gravatar

#73 wimmie 15 år siden

Noooooooooooooooooooooo
I'm going to bed :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#74 filmz-jonasgr 15 år siden

GG er jo ofte for "dem der er i huset". James Cameron er respekteret og det kan meget vel være derfor han vinder, tror jeg.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#75 fazz 15 år siden

Tror du har ret.
Gravatar

#76 filmz-jonasgr 15 år siden

Haha, Diablo Cody nævnte lige følgende som jeg ikke kunne lade være med at grine lidt af: "James Cameron and Mel Gibson are next-door neighbors? Do they have Avatar vs. Braveheart blue makeup parties?"

Se det ville være en fest som ville være interessant :)
'Cause I'm evil"
Gravatar

#77 filmz-jonasgr 15 år siden

I øvrigt er det også Hollywood Foreign Press som uddeler priserne og som en siger, så er de nogle værre "starfuckers". Og det er også film som de fleste har tjent en del penge: Avatar, The Blind Side, Sherlock Holmes, The Hangover (muligvis derfor den vandt).
'Cause I'm evil"
Gravatar

#78 mr gaijin 15 år siden

Så er jeg lige stået op til resultatet. "Avatar"? "Hangover"? Bullock? Downey?

Det er som om, at de lige har kigget box office-tallene igennem for filmene, før de har stemt. Det er næsten i alle tilfælde de mest indtjenende, mest people's choice-lignende nomineringer, de har valgt. De har tydeligvis tænkt i ratings.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#79 filmz-Bruce 15 år siden

#78 Christ almighty! GG plejer ikke at være så ringe. Well Mad Men fik prisen, så må det redde min dag! Avatar ... vor herre til hest!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#80 Skeloboy 15 år siden

Meryl Streep for Julie & Julia er helt fint...

Men Avatar for bedste film...det holder fandeme ikke. Det er ok han får instruktør-prisen dog.

Skriv ny kommentar: