Gravatar

#61 Bony 13 år siden

JannikAnd (60) skrev:
Takker!

Hey sorry, Jannik. Det var altså ikke fordi, at jeg ikke ville sende dig en invite, men jeg har simpelthen ikke været på Filmz eller G+, da begge sider er utilgængelige på jobbet. Beklager mange gange. Men jeg håber at du er kommet ind nu. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#62 JannikAnd 13 år siden

Bony (61) skrev:
Hey sorry, Jannik. Det var altså ikke fordi, at jeg ikke ville sende dig en invite, men jeg har simpelthen ikke været på Filmz eller G+, da begge sider er utilgængelige på jobbet. Beklager mange gange. Men jeg håber at du er kommet ind nu. :)
Det er helt fino, Bony :)
Gravatar

#63 Benway 13 år siden

Nu røg jeg også på Google+. Umiddelbart virker det lidt uoverskueligt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#64 Collateral 13 år siden

Benway (63) skrev:
Nu røg jeg også på Google+. Umiddelbart virker det lidt uoverskueligt.

Gør det fortsat også for mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#65 Benway 13 år siden

#64 Jeg fik tilsendt denne her, der forklarer et par ting.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#66 Collateral 13 år siden

#65: Takker :)

Har dog svært ved helt at se formålet med tjenesten. Misforstå mig ikke, jeg er da nysgerrig og bliver sikkert hængende, men når nu der står jeg ikke skal behandle G+ som FB, hvad er det så helt præcist jeg skal behandle det som? For mig virker det lidt som siden har mange smarte features, men at de er dybt begravet under rodet design.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#67 MoH 13 år siden

Jeg kunne da egentlig også godt tænke mig at prøve det hvis flere har nogle invitationer. [email protected]
Gravatar

#68 Bony 13 år siden

MoH (67) skrev:
[email protected]

Sendt. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#69 MoH 13 år siden

Tak :)
Gravatar

#70 JannikAnd 13 år siden

Bony (68) skrev: