Hmm, skræmmer mig lidt at Google+ ved at jeg kommer på filmz.. Under forslag er der næsten kun folk herfra, hvilket undrer mig lidt, da jeg ikk rigtig har nogen herinde fra på Fb eller gmail. Men det er da fint at få udvidet sin bekendtskabskreds lidt, så tak til de af jer der har tilføjet mig :)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Hmm, skræmmer mig lidt at Google+ ved at jeg kommer på filmz.. Under forslag er der næsten kun folk herfra, hvilket undrer mig lidt, da jeg ikk rigtig har nogen herinde fra på Fb eller gmail. Men det er da fint at få udvidet sin bekendtskabskreds lidt, så tak til de af jer der har tilføjet mig :)
Er det dig som har tilføjet mig? Har i flere dage gået og undret mig over hvem det var udover at det måtte være en fra filmz :)
#71 Bony 13 år siden
For at vise dig (og råde bod på) min ekstremt dårlige samvittighed, så har jeg hermed tilknyttet dig den meget fornemme cirkel kaldet "Filmz". ;-)
Forresten, er der nogen der ved hvordan man laver et link direkte til ens G+ profil?
#72 DarkLight 13 år siden
#73 Spanner 13 år siden
G+ Cheat Sheet pg2
G+ Unofficial collaborative manual
Google+ 15 tips for Newbies
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#74 Wangsgaard 13 år siden
Når man trykker på linket dukker der en reklame for facebook op! haha fedt!
#75 Bony 13 år siden
Tak. :)
Jeg forsøger lige.
http://gplus.to/toje
eller..
LINK
It works like a charm.. :)
#76 DarkLight 13 år siden
#77 Scout 13 år siden
#78 Slettet Bruger [4070590629] 13 år siden
Sådan der. :)
#79 colocho 13 år siden
#80 Wangsgaard 13 år siden
Er det dig som har tilføjet mig? Har i flere dage gået og undret mig over hvem det var udover at det måtte være en fra filmz :)