Hmm, skræmmer mig lidt at Google+ ved at jeg kommer på filmz.. Under forslag er der næsten kun folk herfra, hvilket undrer mig lidt, da jeg ikk rigtig har nogen herinde fra på Fb eller gmail. Men det er da fint at få udvidet sin bekendtskabskreds lidt, så tak til de af jer der har tilføjet mig :)
Det er sikkert fordi du får tilbudt "venner af venner", ligesom på Facebook. Jeg får også tilbudt en masse amerikanere, fordi jeg følger nogle amerikanere derinde, ligesom man kan på Twitter. :)
Sådan er det jo med alle de store selskaber... men på et eller andet mærkværdigt plan så stoler jeg mere på Google end jeg stoler på f.eks. Facebook eller Apple :D
Step 1) Randomly divide everyone you know into two separate circles. Step 2) Post to circle 1 that you just got an awesome new job. Step 3) Post to circle 2 that you just contracted some disease. Step 4) Post to your extended circles that "Tomorrow is my last day". Step 5) Watch resulting comment battle between the two groups.
Step 1) Randomly divide everyone you know into two separate circles. Step 2) Post to circle 1 that you just got an awesome new job. Step 3) Post to circle 2 that you just contracted some disease. Step 4) Post to your extended circles that "Tomorrow is my last day". Step 5) Watch resulting comment battle between the two groups.
Hahaha, ond joke det der! :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#81 Slettet Bruger [4070590629] 13 år siden
Det er sikkert fordi du får tilbudt "venner af venner", ligesom på Facebook. Jeg får også tilbudt en masse amerikanere, fordi jeg følger nogle amerikanere derinde, ligesom man kan på Twitter. :)
#82 colocho 13 år siden
#83 tiany 13 år siden
#84 Notional 13 år siden
#85 TheEnd 13 år siden
Step 1) Randomly divide everyone you know into two separate circles.
Step 2) Post to circle 1 that you just got an awesome new job.
Step 3) Post to circle 2 that you just contracted some disease.
Step 4) Post to your extended circles that "Tomorrow is my last day".
Step 5) Watch resulting comment battle between the two groups.
#86 Nicki52 13 år siden
Jeg har lige fundet ud af det frit.
#87 Bony 13 år siden
Hahaha, ond joke det der! :D
#88 colocho 13 år siden
#89 Nicki52 13 år siden
Jeg er medlem nu, behøves ikke nogen kode for at blive medlem.
#90 Slettet Bruger [4070590629] 13 år siden
Kode?