Ja, den eneste anmelder i Danmark der turde stå åbent frem og brokke sig over at Temura Morrison spillede Commander Cody i "Revenge of the Sith" når han nu allerede havde spillet Jango Fett i "Attack of the Clones".
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#1 Ja, gratisaviser stinker :) og jeg har mærkat på døren, så jeg ikke får dem.
Det er ikke andet end Reuters nyheder og internetoverskrifter, som bliver brugt til at lægge vore skove øde og det er svineri, der ikke er afgift på det. Ingen opsøgende journalisk, kun nasseri på overfladisk nyheder og så måske en kommentar baseret på avisens politiske ståsted.
Gu'skelov jeg kan nasse på de gamles JP abonnement og nyde nogle skarpe artikler og kronikker.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#31 Patriarch 19 år siden
#32 filt 19 år siden
#33 chandler75 19 år siden
Man kan bestille "Det første landskab" til 200 kr.
#34 filmz-Bruce 19 år siden
Det er ikke andet end Reuters nyheder og internetoverskrifter, som bliver brugt til at lægge vore skove øde og det er svineri, der ikke er afgift på det. Ingen opsøgende journalisk, kun nasseri på overfladisk nyheder og så måske en kommentar baseret på avisens politiske ståsted.
Gu'skelov jeg kan nasse på de gamles JP abonnement og nyde nogle skarpe artikler og kronikker.
#35 Benway 19 år siden
Den ser nu rigtig spændende ud. Jeg må se at få kigget i den i efterårsferien.
#36 Yoda 19 år siden
Ja, der er gods i den. Det er gode artikler og velskrevne essays, der giver lyst til at læse mere om de områder, han skriver om.
Det er bare om at gå i krig med den ;-)