Nope still wrong, korrekte ting må da være gode dårlige jokes, han har selv sagt han er mestren af dem gentagende gange, vil han nu til og markedsføre sig som en der fortæller deciderede gode jokes, med tryk på gode, I don't buy it sorry.
Men hva det må manden ham selv lige svare på.
8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Yay, jeg blev nævnt! Jeg føler mig næsten helt kendt :D
Og selvom at jeg kun så de første 15 minutter, så kan jeg fuldt ud nikke kende til hvad Bruno siger om at det ligner noget fra en britisk TV-produktion. Men det kan meget vel være at jeg havde set hele filmen, hvis det var på Blu-Ray at jeg så den. Det havde nok hjulpet en smule.
Endnu engang et glimrende afsnit, som var en fornøjelse at høre, men i strammer den godt nok ved at vælge "Lady in the Water" til næste afsnit. Det har lykkedes mig i lang tid at undgå at se den, men det kan være at jeg nu vil give den et forsøg. Og så må jeg se om det bliver til mere end 15 minutter til den film :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
"Lady in the Water" har jeg rent faktisk set! Så kan jeg være med igen. Nu er jeg efterhånden også langt bagud! "Lady in the Water" er bestemt ikke den værste film jeg har set. Klodset i udførsel og dialog godt nok.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#191 elwood 13 år siden
Der må være tale om en fejl... gode Jokes? det jo ikke hans varemærke!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#192 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
#193 elwood 13 år siden
Men hva det må manden ham selv lige svare på.
8-)
#194 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
#195 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
#196 elwood 13 år siden
#197 Kruse 13 år siden
Og selvom at jeg kun så de første 15 minutter, så kan jeg fuldt ud nikke kende til hvad Bruno siger om at det ligner noget fra en britisk TV-produktion. Men det kan meget vel være at jeg havde set hele filmen, hvis det var på Blu-Ray at jeg så den. Det havde nok hjulpet en smule.
Endnu engang et glimrende afsnit, som var en fornøjelse at høre, men i strammer den godt nok ved at vælge "Lady in the Water" til næste afsnit. Det har lykkedes mig i lang tid at undgå at se den, men det kan være at jeg nu vil give den et forsøg. Og så må jeg se om det bliver til mere end 15 minutter til den film :)
#198 elwood 13 år siden
Der er mange aspekter jeg godt kan li ved den.
#199 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
Jeg endte på 4/10 på IMDb, så det er ikke bras som "Catwoman", men den er bestemt heller ikke god. :)
Men vi takker endnu en gang. :D
#200 Collateral 13 år siden