Gravatar

#1 Takfornu 13 år siden

Guilty Pleasures er en podcast for filmelskere, med hang til film, som måske ikke alle er enige om er til top karakter eller har kvaliteter. Dette til trods, kan en film jo ...sagtens være en sand klassiker, eller forud for sin tid. Men der er en ting, som er helt sikkert: Her er tale om film, som aldrig bliver metervare eller mainstream.

I første udgave af podcasten tager vi fat på selve begrebet Guilty Pleasures og følger op med at tale om en specifik film om 14. dage.

Initiativtagerne er velkendt af de faste læsere her nemlig Bruno Olsen (aka Utyske) og Kim Jensen (aka El vez), men også andre store personligheder er med på holdet: In alphabetical order ... as the say in the movies ... Ruben Greis (aka Evermind), Per Chr. Halling (aka Navarre3), Flemming Kristensen (aka Bruce), and special guests star ... Johan Albrechtsen (aka Insider), som vil dukke op i fremtidige programmer, når han ikke har travlt med filmz TV!

Første afsnit er lidt af en testballon og vi er bestemt åbne for konstruktiv kritik, da vi er helt nye i dette format og håber, at I tager godt imod vores show.

Du finder os på Facebook (husk at trykke "like"!):
http://www.facebook.com/pages/Guilty-Pleasures/118...

Og på vores hjemmeside, hvor du gratis kan lytte til eller downloade de forskellige afsnit:
http://guiltypleasures.dk/
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2 Kruse 13 år siden

Som jeg skrev i den anden tråd, så var det et ganske fint første afsnit, og jeg ser bestemt frem til fremtidige afsnit :)

Som jeg også nævnte i den anden tråd, så manglede første afsnit måske en anelse struktur, men det hænger jo sammen med at i ikke bare havde én film som fokus, men hele begrebet Guilty Pleasure. Men stor ros skal i have for et fedt initiativ og et vellykket første afsnit :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3 Corgan 13 år siden

Går straks igang med at lytte til den. God idé, men der er allerede en podcast der hedder "guilty pleasures". Hvordan vil I klare den når I indtager iTunes?
Gravatar

#4 Takfornu 13 år siden

Ændret navnet til GP SE eller GP DC ... Den tid den so..... jeg mener glæde :)
Gravatar

#5 elwood 13 år siden

Fjerner ordet Guilty 8-)

Synes det var en væsentlig detalje med at det var skype, jeg var virkelig klar til og kritisere jeres mikrofon, i lokalet, indtil jeg fandt ud af det var via. skype.

For nogen parter af holdet, måske nogen var samlet, samme sted.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#6 Collateral 13 år siden

Jeg er netop i gang med at lytte. Nu var der mange kommentarer omkring kvaliteten, så jeg havde faktisk forberedt mig på noget meget værre, og fandt det egentlig ikke så slemt. Jo der er en der er en tand rungende i det, meeen jeg synes nu faktisk indholdet var ret hyggeligt. Og det er egentlig det vigtigste i mine øjne, så længe man kan hører hvad der foregår. Det bliver spændende at følge udviklingen.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 Takfornu 13 år siden

# 5 - Vi sad hvert vores sted i verden, med meget forskelligt udstyr mht. mikrofon osv.

# 6 - (Mis)lydene skal vi nok finde en løsning på ;) - Men som du skriver, så er det vigtigste jo at indholdet er underholdende, ikke kun for os.
Gravatar

#8 elwood 13 år siden

Nå så fik jeg hørt færdig.

Intro'en først det kedelige, hvordan er det med license af musik ? nu ved jeg godt det er ganske kort, men må man egentlig blot tage en snip og bruge i sit podcast, jeg tænker mest på når i evt. skal på Itunes, med rettigheder og det, blot et spørgsmål. eller hedder det sig at når man ikke tjener på det må det benyttes? jeg står selv i en ligende situation i fremtiden.

Strukturen ja det var lidt løst, men det sku meget hyglig, dog er det for mig kotumen (eller hvad dælen det lige hedder at man præsentere sig, det gik fint nok, men det var lidt svært og høre den første person intro manden men han blev tiltalt sombruno, af den første han præsenterede, så jeg gætter på det var hans navn.

Normalt ville jeg blot starte med og præsentere mig selv, og så køre runden igennem.

Nå nok om det, synes det er et godt koncept i har fundet på, og ja man skal da lige ind i rytmen og det hele med sådan et podcast, nu er det også noget andet når det laves via. skype, da man skal arbejde mere efter den her "energi" der opstår, når folk er i det samme lokale, men synes i klarede det ganske fint.

Meget sjovt og høre de forskellige folks meninger om film, og hvem dælen er det som lyder lidt som ham der tv-værten med brillerne der altid blev chikaneret af ham manden der var klædt ud som en dame ?

Men god start har ikke så meget til selve indholdet og sige, da det jo blot er det vi snakker om på filmz generelt, så der kender jeg de fleste svar 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9 Collateral 13 år siden

#8: Hvis det er under 30 sekunder eller sådan noget, må man så ikke?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10 Takfornu 13 år siden

# 8 - Tak for dine kommentarer og øvrige inputs :)

# 9 - Naaa reglerne er ikke så simple ;) - du kan læse mere her www.gramex.dk

Skriv ny kommentar: