Ja vi diskuterede lidt frem og tilbage mht. musik og kom frem til at det ville være smartest at holde os til noget public domain, som f.eks dette tema.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Der er flere forskellige sider fx www.pdinfo.com, men man er altid nødt til at undersøge for hvert enkelt nummer, for hvad der måske er tilladt i USA er ikke nødvendigvis frit i EU og ting på nettet viser jo ikke pas når grænserne krydses.
Tag en snak med GI Jones jeg ved han undersøgte en del om det for noget tid tilbage, men ellers kan jeg godt sende dig lidt mere info pr. mail, men start med at læse lidt på www.gramex.dk og www.koda.dk
Så fik jeg hørt den. Det er en ok start på en podcast, men jeg synes alle involverede virker lidt for bange for ikke at træde nogen over tæerne. Alle er over-høflige og gør meget lidt for at sætte en diskussion igang, hvilket bryder tempoet lidt da der ikke er meget der holder det kørende. Det virker lidt som første skoledag, hvor man er lidt usikker og nervøs for de andre elever og hvad de mon vil synes om én. Jeg har haft glæden af at møde alle involverede, og flere endda over et par gode/dårlige film/øl, og jeg ved at alle naturligvis er reelt flinke mennesker. Men så forsigtige som de forekommer i podcasten, har jeg nu aldrig oplevet dem. Jeg glæder mig dog til senere på skoleåret, hvor alle eleverne har fundet sig til rette i klassen, og hvor de ikke er bange for at råbe op hvis de er uenige. :-)
#11 El vez 13 år siden
#12 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Takfornu 13 år siden
Tag en snak med GI Jones jeg ved han undersøgte en del om det for noget tid tilbage, men ellers kan jeg godt sende dig lidt mere info pr. mail, men start med at læse lidt på www.gramex.dk og www.koda.dk
#14 elwood 13 år siden
#15 tiany 13 år siden
#16 elwood 13 år siden
#17 evermind 13 år siden
#18 elwood 13 år siden
#19 Wangsgaard 13 år siden
#20 Corgan 13 år siden
Jeg har haft glæden af at møde alle involverede, og flere endda over et par gode/dårlige film/øl, og jeg ved at alle naturligvis er reelt flinke mennesker. Men så forsigtige som de forekommer i podcasten, har jeg nu aldrig oplevet dem.
Jeg glæder mig dog til senere på skoleåret, hvor alle eleverne har fundet sig til rette i klassen, og hvor de ikke er bange for at råbe op hvis de er uenige. :-)