Haha, jeg har hørt samme klage fra en ikke-filmnørd, der bare synes vi er hyggelige at lytte til, men da de fleste er travle folk, kan det måske knibe at lave det hver uge. :)
Tanken er, at det nuværende hold er så fast som det kan blive, da alle jo har arbejde, projekter o.s.v. ved siden af, men "grundreglen" er, at det kun er Kim og jeg der er en 110% fast del af showet. Det betyder selvfølgelig ikke at der konstant bliver udskiftning, eller at nogen bliver smidt på porten, men blot at vi er åbne for, at hvis det eksempelvis kun er tre af os der kan, så er der plads til en gæst eller to. :)
Det er bestemt i tankerne, at invitere eksempelvis brugere eller anmeldere fra filmz med, hvis lysten og behovet opstår, eller hvis der er tale om et specielt afsnit. :)
Udmærket projekt. Det er interessant at lytte til jeres kommentarer, som heldigvis afspejler den samme filmiske baggrundsviden, som I er/har været kendt for at øse af her i forummet.
Ja, jeg synes personligt også godt, at deltagerne kunne have formuleret deres spørgsmål sådan lidt mere á la "Hvad mener du om dét, ................. dit højreorienterede svin?"
Corgan (20) skrev:
Det virker lidt som første skoledag, hvor man er lidt usikker og nervøs for de andre elever og hvad de mon vil synes om én.
Al begyndelse er svær. Mon ikke de kommer op i gear i løbet af de næste programmer? ;-)
Jeg kan nu godt lide den hyggelige, afslappede stemning. Jeg fornemmede ingen nervøsitet under gennemlytningen - men okay, jeg har heller ikke mødt nogen af deltagerne og ved således ikke, om de er mere udfarende eller polemiske "i den virkelige verden".
Jeg tager virkelig hatten af for det i gør. Jeg har glædet mig til at høre det, og i aften fik kvinderne lov til at passe børnene og jeg trak den bærbare med i køkkenet med nogle hørebøffer. Så gik jeg og lavede aftensmad, mens jeg hørte programmet. Og.. Skide godt hvalpe!! Jeg gik og små-lo og hyggede mig gevaldigt. Det er virkelig noget jeg vil se frem til i fremtiden, og bruge på sådanne specielle aftner som i aften, hvor der skal hygges i gennem.
Og hvor er det sjovt at høre jeres stemmer. Nu har jeg snakket med nogle af jer IRL, men har aldrig vekslet verbale ord med ex. Bruce, så sjovt at høre stemmen bag de meterlange indlæg ;D
Godt gået, jeg glæder mig til de kommende afsnit!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#61 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
Tanken er, at det nuværende hold er så fast som det kan blive, da alle jo har arbejde, projekter o.s.v. ved siden af, men "grundreglen" er, at det kun er Kim og jeg der er en 110% fast del af showet. Det betyder selvfølgelig ikke at der konstant bliver udskiftning, eller at nogen bliver smidt på porten, men blot at vi er åbne for, at hvis det eksempelvis kun er tre af os der kan, så er der plads til en gæst eller to. :)
Det er bestemt i tankerne, at invitere eksempelvis brugere eller anmeldere fra filmz med, hvis lysten og behovet opstår, eller hvis der er tale om et specielt afsnit. :)
#62 Thomsen 13 år siden
#63 BN 13 år siden
Jeg vil helt sikkert høre næste program også.
#64 BN 13 år siden
Ja, jeg synes personligt også godt, at deltagerne kunne have formuleret deres spørgsmål sådan lidt mere á la "Hvad mener du om dét, ................. dit højreorienterede svin?"
Al begyndelse er svær. Mon ikke de kommer op i gear i løbet af de næste programmer? ;-)
Jeg kan nu godt lide den hyggelige, afslappede stemning. Jeg fornemmede ingen nervøsitet under gennemlytningen - men okay, jeg har heller ikke mødt nogen af deltagerne og ved således ikke, om de er mere udfarende eller polemiske "i den virkelige verden".
#65 davenport 13 år siden
Og.. Skide godt hvalpe!!
Jeg gik og små-lo og hyggede mig gevaldigt. Det er virkelig noget jeg vil se frem til i fremtiden, og bruge på sådanne specielle aftner som i aften, hvor der skal hygges i gennem.
Og hvor er det sjovt at høre jeres stemmer. Nu har jeg snakket med nogle af jer IRL, men har aldrig vekslet verbale ord med ex. Bruce, så sjovt at høre stemmen bag de meterlange indlæg ;D
Godt gået, jeg glæder mig til de kommende afsnit!
#66 Slettet Bruger [1334536693] 13 år siden
#67 Michael Andersen 13 år siden
Det er vist svært at tilføje noget nyt til ris og ros andet end hvorfor lyder Bruce som Søren Fauli? ;P
#68 davenport 13 år siden
#69 BN 13 år siden
Det var straks værre hvis han LIGNEDE Søren Fauli! ... Hmm, jeg har forresten aldrig set et billede af Bruce, så måske ...
#70 davenport 13 år siden