Billedkvaliteten var desværre ikke i top i dag, men det er ganske sikkert Skype der kogte helt vildt, men alt i alt gik det ok, bortset fra den fejl i starten, hvor jeg glemte at slå lyden til :p
Men showet kommer op som MP3 og bliver smidt på Youtube tirsdag. :)
Tak for et underholdende show! Det var sgu ret sjovt at høre jeres forskellige anekdoter og analyser af "Observe & Report". Det er klart en af mine yndlingskomedier med Seth Rogen, netop fordi den er så absurd og politisk ukorrekt som den er. Vil nok give den 5/6.
Ps: Er iøvrigt helt enig med El Vez i, at "Cabin In The Woods" er genial. En sand revolution af hele slashergenren og en tiltrængt forfriskning a'la Wes Cravens revival af genren tilbage i 80'erne med "New Nightmare" og "Scream". "Cabin In The Woods" meta leg og plottvist er så bare endnu mere ekstreme. 6/6 til "Cabin.." og også den største anbefaling herfra til alle om at tage i biografen og få set filmen.
Fik desværre ikke lige hørt det sidste af jeres anbefalinger, da jeg sad og bøvlede med at få oprettet en profil. Åbenbart er alle de cool navne taget, så nu måtte jeg i stedet nøjes med at hedde AlvinDynamo derinde. :P
Men næste gang i sender kan jeg være med på chatten og få kommenteret lidt. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
En sand revolution af hele slashergenren og en tiltrængt forfriskning a'la Wes Cravens revival af genren tilbage i 80'erne med "New Nightmare" og "Scream".
Hmm, ja jeg mente selvfølgelig 90'erne i dette afsnit og ikke 80'erne. :)
El vez (153) skrev:
Fedt at du nød det NightHawk, dine kommentarer er det hele værd.
Det var så lidt. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Og tak til dem der kom og kiggede med, der var ikke så mange, men det' ok. Vi gør det ganske sikkert igen og håber på at Skype arter sig næste gang, så vi får lidt bedre billedkvalitet til når Ruben begynder at smide tøjet. ;D
Fordi det var et føs'dagsshow og fordi jeg er i godt humør i dag, får I afsnittet en hel dag før, så her er vores seneste afsnit om "Observe and Report"
Klik ind på vores hjemmeside for at se videoen, hvis du vil se vores smukke ansigter, mens du lytter til vores maskuline stemmer: http://guiltypleasures.dk/?p=270
Vi har gennemgået vores egne og jeres forslag og disse film kom ud af det:
Reign of Fire Hackers The Punisher The New Babarians Panic Room Road House Deep Blue Sea Con Air Batman & Robin Klovn: The Movie
Da de er i forholdsvis tilfældig rækkefølge har jeg sat dem op til en lille afstemning, som man kan se her.
Der er to valg pr. måned, så det er op til jer at stemme om hvilke film vi skal se frem til november. Juni er allerede valgt, "Jersey Girl" og når vi nærmer os jul, skal vi sikkert nok finde på en julefilm at tale om.
Arket bliver lukket d. 15. juni, når næste afsnit udkommer, så indtil da, kan I bare slå jer løs. :)
#151 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Billedkvaliteten var desværre ikke i top i dag, men det er ganske sikkert Skype der kogte helt vildt, men alt i alt gik det ok, bortset fra den fejl i starten, hvor jeg glemte at slå lyden til :p
Men showet kommer op som MP3 og bliver smidt på Youtube tirsdag. :)
#152 NightHawk 12 år siden
Ps: Er iøvrigt helt enig med El Vez i, at "Cabin In The Woods" er genial. En sand revolution af hele slashergenren og en tiltrængt forfriskning a'la Wes Cravens revival af genren tilbage i 80'erne med "New Nightmare" og "Scream". "Cabin In The Woods" meta leg og plottvist er så bare endnu mere ekstreme. 6/6 til "Cabin.." og også den største anbefaling herfra til alle om at tage i biografen og få set filmen.
Fik desværre ikke lige hørt det sidste af jeres anbefalinger, da jeg sad og bøvlede med at få oprettet en profil. Åbenbart er alle de cool navne taget, så nu måtte jeg i stedet nøjes med at hedde AlvinDynamo derinde. :P
Men næste gang i sender kan jeg være med på chatten og få kommenteret lidt. :)
#153 El vez 12 år siden
#154 NightHawk 12 år siden
Hmm, ja jeg mente selvfølgelig 90'erne i dette afsnit og ikke 80'erne. :)
Det var så lidt. :)
#155 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
#156 Kruse 12 år siden
#157 Takfornu 12 år siden
#158 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Klik ind på vores hjemmeside for at se videoen, hvis du vil se vores smukke ansigter, mens du lytter til vores maskuline stemmer: http://guiltypleasures.dk/?p=270
#159 davenport 12 år siden
Jeg har hygget mig med rødvin og pølsehorn (Og beundret Johans evne til at virke stealth!)
#160 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Vi har gennemgået vores egne og jeres forslag og disse film kom ud af det:
Reign of Fire
Hackers
The Punisher
The New Babarians
Panic Room
Road House
Deep Blue Sea
Con Air
Batman & Robin
Klovn: The Movie
Da de er i forholdsvis tilfældig rækkefølge har jeg sat dem op til en lille afstemning, som man kan se her.
Der er to valg pr. måned, så det er op til jer at stemme om hvilke film vi skal se frem til november. Juni er allerede valgt, "Jersey Girl" og når vi nærmer os jul, skal vi sikkert nok finde på en julefilm at tale om.
Arket bliver lukket d. 15. juni, når næste afsnit udkommer, så indtil da, kan I bare slå jer løs. :)