Men mere grunden til at jeg gerne ville høre mere om den var nok jeres mening om serien, også selvfølgelig alle de jokes i kunne fyre af :D
Selve serien er det jeg vil kalde for en rigtig b produceret 90èr tv serie, noget alla Xena og de første Stargate episoder. Men ligesom filmene utrolig kiksede action scener, hvor de mere hopper rundt og siger underlige lyde end direkte knytnæve slag lige i masken.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
# 42 Glimrende film, men guilty pleasure? Jeg vil mene, at det bare det er en god film, der fungerer de rigtige steder. Ville man også tage den første "Jurassic Park" som guilty pleasure? :)
(Men jeg bliver jo nok meget klogere ved at høre udsendelsen ;)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Den første vil jeg nok ikke betragte som en guilty pleasure, men jeg vil mene, at de to næste i serien kan falde i den kategori.
Da vi kun udgiver én gang om måneden, har vi friheden til at tage os af mere end en film ad gangen og så er det jo ganske fint, at tage den første film med som en slags "guideline" til de to andre.
#41 MOVIE1000 12 år siden
Selve serien er det jeg vil kalde for en rigtig b produceret 90èr tv serie, noget alla Xena og de første Stargate episoder. Men ligesom filmene utrolig kiksede action scener, hvor de mere hopper rundt og siger underlige lyde end direkte knytnæve slag lige i masken.
#42 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
#43 Kruse 12 år siden
#44 chandler75 12 år siden
(Men jeg bliver jo nok meget klogere ved at høre udsendelsen ;)
#45 MOVIE1000 12 år siden
#46 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Den første vil jeg nok ikke betragte som en guilty pleasure, men jeg vil mene, at de to næste i serien kan falde i den kategori.
Da vi kun udgiver én gang om måneden, har vi friheden til at tage os af mere end en film ad gangen og så er det jo ganske fint, at tage den første film med som en slags "guideline" til de to andre.
Afsnittet kommer op d. 15. marts. :)
#47 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Jeg har adgang til mp3-filen, men resten kommer måske til at vente, med mindre jeg får fikset min computer i løbet af de næste par dage. :)
#48 Kruse 12 år siden
Og jeg har fået genset filmene, så jeg er helt forberedt til jeres podcast :)
#49 MOVIE1000 12 år siden
Samme her, så dem i sidste uge.
Den dårligste efterfølger er 3eren efter min mening, men den er kun en lille smule dårligere end 2eren, kun en lille smule ;)
#50 Kruse 12 år siden
Meget enig! :)