Har lige hørt de første 30 minutter holder lige en pause efter katten kom med en kommentar, vil lige ud og strække benene i det fine vejr hører resten iaften, men indtil videre er det underholdene og gode informationer.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Så er det seneste afsnit oppe - Conan the Barbarian fra hhv. 1982 og 2011 - se mere her.
Så blev jeg færdig med det afsnit, måtte lige dele det op 3 gange :) Stadig underholdene, stadig gode informationer og stadig gode grin med hen ad vejen :D Glæder mig til at høre næste afsnit, da der nok bliver fyrret en masse jokes af og måske også diskution om hvilken af filmene der er dårligst ;) Good work. Det eneste kritik jeg har er musikken, den er god nok, men når den starter de forskellige steder, bliver man på en måde slynget ud af jeres samtale eller diskution.
Da det ikke er helt nemt at finde musik man kan bruge til formålet, uden at skulle betale for det, valgte jeg at bruge det til at dele afsnittet lidt op, så der er musik på første del, hvor vi taler om vores medbragte emner, ingen musik under snakken om filmen og så musik, når Kim runder afsnittet af... og det er simpelthen fordi, jeg ikke har ret meget, der ikke bliver irriterende at høre på.
Hvis jeg finder noget mere, der egner sig til formålet, kommer der naturligvis musik på hele afsnittet, så hvis nogen støder på musik, der er udgivet under diverse åbne licenser eller er public domain, så sig endelig til. :)
Da det ikke er helt nemt at finde musik man kan bruge til formålet, uden at skulle betale for det, valgte jeg at bruge det til at dele afsnittet lidt op, så der er musik på første del, hvor vi taler om vores medbragte emner, ingen musik under snakken om filmen og så musik, når Kim runder afsnittet af... og det er simpelthen fordi, jeg ikke har ret meget, der ikke bliver irriterende at høre på.
Hvis jeg finder noget mere, der egner sig til formålet, kommer der naturligvis musik på hele afsnittet, så hvis nogen støder på musik, der er udgivet under diverse åbne licenser eller er public domain, så sig endelig til. :)
Det irreterede også mn hjerne, at der ikke var nogen musik under snakken om filmen, jeg tænkte hele tiden, nu kommer der musik, så må den komme nu, men ellers bare drop musikken under snakken, måske når i skfter emne eller som en slags jingle, ville nok fungere bedre.
Jeg har tænkt en hel del på det her siden jeg hørte afsnittet. Conan var det helt store emne i afsnittet, men var det meningen at det kun skulle handle om origianelen og remaket, for i kommer nogengange ind på blandt andet Red Sonja og Conan The Destroyer, men ikke TV-serien Conan The adventurer fra 90èrne, nu har jeg selv serien, så jeg håbede faktisk at i kom ind over den for at høre jeres mening om serien. Jeg synes bare det var en skam, det synes andre nok ikke ;), men i brugte jo også 2,5 time så hvis det skulle med ned i planen, så ville det nok være at fylde det lidt for meget.
Jeg tror vi undlod at komme ind på den, fordi ingen af os rigtigt kender noget til den. Nu da du nævner den, kan jeg godt huske, at jeg så navnet i forbindelse med at lave noter til afsnittet, men det var så alt. :)
#31 MOVIE1000 12 år siden
#32 MOVIE1000 12 år siden
#33 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
#34 MOVIE1000 12 år siden
Så blev jeg færdig med det afsnit, måtte lige dele det op 3 gange :) Stadig underholdene, stadig gode informationer og stadig gode grin med hen ad vejen :D Glæder mig til at høre næste afsnit, da der nok bliver fyrret en masse jokes af og måske også diskution om hvilken af filmene der er dårligst ;) Good work. Det eneste kritik jeg har er musikken, den er god nok, men når den starter de forskellige steder, bliver man på en måde slynget ud af jeres samtale eller diskution.
#35 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
På nuværende tidspunkt, bruger jeg primært http://freemusicarchive.org/ til at lede efter musik.
#36 Kruse 12 år siden
#37 MOVIE1000 12 år siden
Det irreterede også mn hjerne, at der ikke var nogen musik under snakken om filmen, jeg tænkte hele tiden, nu kommer der musik, så må den komme nu, men ellers bare drop musikken under snakken, måske når i skfter emne eller som en slags jingle, ville nok fungere bedre.
#38 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Hvis andre har kommentar til brugen af musik, så sig endelig til.
#39 MOVIE1000 12 år siden
#40 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden