Jeg har 2 forslag til hvilkene film serier i kunne tage op :)
Rambo filmene, det er i år 30 år siden den første udkom, så der kunne holdes 2 jubilæumer :)
Mit andet forslag er Rocky filmene, Rocky filmene svinger utrolig meget også efter hvilken person man spørger, men det kan nok tage noget tid hvis i skal igennem alle 6 film.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg er ikke supertændt på idéen om Rocky og Rambo, så skal vi i hvert fald udvælge hvilke film vi taler om, da fire eller seks film lige er lidt i overkanten. :)
Jeg har tænkt lidt over nogle forslag, og jeg er kommet frem til at jeg synes at det kunne være rigtigt interessant hvis i lavede et afsnit om Prequel-trilogien af Star Wars. Det betyder selvfølgelig at i er tvunget til at se dem(jeg undskylder på forhånd), men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres diskussion om dem. Det tror jeg kunne være interessant :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#71 MOVIE1000 12 år siden
Rambo filmene, det er i år 30 år siden den første udkom, så der kunne holdes 2 jubilæumer :)
Mit andet forslag er Rocky filmene, Rocky filmene svinger utrolig meget også efter hvilken person man spørger, men det kan nok tage noget tid hvis i skal igennem alle 6 film.
#72 evermind 12 år siden
#73 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
#74 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#75 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
#76 Kruse 12 år siden
#77 El vez 12 år siden
#78 Kruse 12 år siden
#79 Slettet Bruger [1749208979] 12 år siden
Er der forskel på dvd og BD-udgivelserne?
#80 Kruse 12 år siden
Det aner jeg ikke.