Nøj jeg skal have den på Super Power Special High Definition Anamorphic Widescreen Digitally Remastered DTS Neverending Edition DVD. Det er jo film i høj klasse... Tænk lige den sang i DTS brage ud af hjemmebiosystemet?
Stakkels jer der faktisk har set den i biografen, hvor man dårligt kan kigge væk..... Mine tanker går til jer og jeres spildte tid...
Jeg synes måske at folk er gået lidt i selvsving, og nu er der nærmest gået hype i at svine den. Jeg fandt den heller ikke specielt god, ikke ringe, den er da ganske god i sammenligning med så mange andre bif-reklamer, men den sagde mig bare ikke noget, og derfor virkede den uendelig lang.
Jeg vil vædde med, at de færreste vil have brokket sig hvis afsnit fra "The Hire" - BMW - var blevet vist, eller en sekvens for et andet produkt som man nu lige fandt interessant. Eller et 5-10 min langt animationsklip ala pixars.
Er det ikke bare fordi at man nu ikke lige gider netops H&Ms reklame?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#36: Hmm... jeg er sgu ret åben hvis ellers det er vellavet. Men den er simpelthen bare så ringe. Det er jo ren plagiat af Baz Lurhmanns film, samtidig med at de skuespillere overspiller mere end Jim Carrey på dope. Filmen prøver på at være åh så tragisk, men ender istedet med at blive ufrivilligt komisk når "Juliet" render rundt og ter sig fordi "Romeo" er blevet skudt. Det er horribelt.
Og nej jeg tror ikke det har så meget med målgruppen at gøre, de piger vi sad ved siden af (som må siges at være målgruppen) var lige så fortørnede som vi var!
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Så du synes det er bedre at se på alle de fantastiske lokal-reklamer for f.eks skiltemaleren i Smørum Nedre - og så de 10-15 andre reklamer man skal se igen og igen og igen og igen og igen - og når det så bliver jul, så får man som bonus, Tuborg reklamen med Julebrug... Sindsoprivende...
Jeg siger ikke at H&M reklamen er god, men ser ikke noget problem, det er smag og behag, jeg synes at 90% af alle reklamer er elendige - så den her kan ikke bringe mit urin i kog :)
Har aldrig haft noget imod reklamer i en blok og selvom 80% er kedelige og uintelligente, så følger det jo med, når man går i biografen og de bliver aldrig så lange, at man bliver irriteret. Det er rigtigt, at en "Hire" eller Pixar film nok ikke ville træde mig over tæerne :), men 7 minutters candy flosset H&M reklame i laveste fællesnævner gør eet og andet ved folk, især efter reklameslut har kørt over lærredet. Og oveni hatten betaler man 90 kr. for at se en film, så det gør mig noget harm. Stemningen var jo pinlig i hele salen. Først fnis fordi man troede det var en joke, så undren over det dårlig koncept og så irritation over at det trækkes helt vildt i langdrag.
En for mig, helt unødvendig oplevelse, med mindre H&M betaler så mange penge, at man kan slå 20 kr. af billetprisen. Men det positive er vel at H&M sikkert får sig en overraskelse og et hak over tuden og indser, at vi ikke alle er amerikanere :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#31 filmz-Bruce 20 år siden
#32 Skum 20 år siden
Stakkels jer der faktisk har set den i biografen, hvor man dårligt kan kigge væk..... Mine tanker går til jer og jeres spildte tid...
#33 filt 20 år siden
#34 myggen 20 år siden
http://www.bigad.com.au/
#35 filt 20 år siden
#36 filmz-vassago 20 år siden
Jeg vil vædde med, at de færreste vil have brokket sig hvis afsnit fra "The Hire" - BMW - var blevet vist, eller en sekvens for et andet produkt som man nu lige fandt interessant. Eller et 5-10 min langt animationsklip ala pixars.
Er det ikke bare fordi at man nu ikke lige gider netops H&Ms reklame?
#37 azathoth 20 år siden
Og nej jeg tror ikke det har så meget med målgruppen at gøre, de piger vi sad ved siden af (som må siges at være målgruppen) var lige så fortørnede som vi var!
#38 filmz-vassago 20 år siden
#39 filmz-vassago 20 år siden
#40 filmz-Bruce 20 år siden
Har aldrig haft noget imod reklamer i en blok og selvom 80% er kedelige og uintelligente, så følger det jo med, når man går i biografen og de bliver aldrig så lange, at man bliver irriteret. Det er rigtigt, at en "Hire" eller Pixar film nok ikke ville træde mig over tæerne :), men 7 minutters candy flosset H&M reklame i laveste fællesnævner gør eet og andet ved folk, især efter reklameslut har kørt over lærredet. Og oveni hatten betaler man 90 kr. for at se en film, så det gør mig noget harm. Stemningen var jo pinlig i hele salen. Først fnis fordi man troede det var en joke, så undren over det dårlig koncept og så irritation over at det trækkes helt vildt i langdrag.
En for mig, helt unødvendig oplevelse, med mindre H&M betaler så mange penge, at man kan slå 20 kr. af billetprisen. Men det positive er vel at H&M sikkert får sig en overraskelse og et hak over tuden og indser, at vi ikke alle er amerikanere :)