Gravatar

#11 doom WAD 11 år siden

Collateral (8) skrev:
Idiot.

Hvis den var til mig: En anden gang hedder det HR. Idiot, om jeg må be'. Vi er ikke dus.

Kyllingebenet (10) skrev:
Søde.

Sødere.
Gravatar

#12 doom WAD 11 år siden

Det bliver fandeme godt det her.
Gravatar

#13 The Insider 11 år siden

Doc Doom. Tryk nu for fanden på bremsen og kør ind til siden. Er sateme for træt til endnu en runde "Doc Doom vs. Newman/Lavendel/Whatever". Lad nu den fjollede mand være i fred, så vores forum ikke endnu en gang skal besudles af en endeløs omgang lal. Det kan godt være, du synes, det er underholdende, men så kan du jo med fordel udveksle e-mail-adresser med Lavendel, så vi andre ikke behøver at være vidne til bilsammenstødet.
War. War never changes.
Gravatar

#14 doom WAD 11 år siden

Jeg synes ikke det er underholdende. Jeg synes det er hysterisk underholdende. Johan, ingen kan dadle dig for mangel på tålmod, det skal du vide. Jeg må dog - hånden på hjertet - sige at jeg ikke kan se, at det kan genere. Manden har trods alt (mig bekendt) holdt sig til et fåtal af tråde, og det er vist ganske få gange, at der har været tale om sabotage af mere seriøse tråde - uden at dette er et udsagn, jeg vil stå på mål for.

PS: Er jeg alene om at sidde tilbage med tanken: ER Snurre Snup racist?
Gravatar

#15 doom WAD 11 år siden

Tilføjelse:

Det tager vel ikke de mere "hellige" brugere mange sekunder at spotte de skæve tråde, og så er det jo ikke så svært bare at forlade at springe retur til forsiden. Eller er det? Det er jo lidt som ugebladene: "Nej, DEM læser jeg ikke, kun hos frisøren eller når min kone har glemt dem på toilettet."

Mit budskab er: Var det ikke oplagt, om de snerpede (en betegnelse der må stå for min egen regning) blot sprang let og elefant over de tråde, som åbenlyst ikke er lige on-topic? SÅ er det vist heller ikke et større problem...

Jeg synes helt ærligt, at det er urkomisk, at nogen kan hidse sig så meget op over, at vi er nogle, der laver lidt spas, at de får skrevet ord som "Idiot", som jeg fx lige blev kaldt. Tænk at tage tingene så seriøst. Fucking awesome. Det er sgu ikke et amishsamfund, det her Films, eller?
Gravatar

#16 The Insider 11 år siden

Nej. Du styrker kun hans tørst efter at sprede sine fjollerier til andre tråde herinde, fordi du giver ham opmærksomhed. Og det er måske ikke alle hans tråde, der lige så tydeligt er ren vås - bare se på hans animationstråd, som faktisk fik en bruger til at skrive et længere, dybdegående indlæg om, hvordan Lavendel kunne komme videre med sit ikke-eksisterende animationsprojekt. Så lad ham nu for fanden være.
War. War never changes.
Gravatar

#17 doom WAD 11 år siden

must... resist...

Hey endelig fik Doom et billede på. Jeg fattede simpelthen ikke, hvad det der Gravatar var for noget. Hvorfor kan man ikke blot uploade et foto direkte til Filmz (du behøver ikke svare).

Du må derimod gerne svare på, hvorfor man kun kan se et mikroskopisk foto i ikonstørrelse, der ikke kan gøres større?
Gravatar

#18 The Insider 11 år siden

Dunno.
War. War never changes.
Gravatar

#19 doom WAD 11 år siden

her gik jeg og troede du vidste alt
Gravatar

#20 Newman 11 år siden

Godt, lad os nu komme tilbage til tråden, uden D8CT8R D88M og Kyllingebenet's medvirken i denne tråd og andre tråde!
Tro på det utrolige

Skriv ny kommentar: