Gravatar

#21 Kyllingebenet 11 år siden

The Insider (16) skrev:
Nej. Du styrker kun hans tørst efter at sprede sine fjollerier til andre tråde herinde, fordi du giver ham opmærksomhed. Og det er måske ikke alle hans tråde, der lige så tydeligt er ren vås - bare se på hans animationstråd, som faktisk fik en bruger til at skrive et længere, dybdegående indlæg om, hvordan Lavendel kunne komme videre med sit ikke-eksisterende animationsprojekt. Så lad ham nu for fanden være.

Er det ikke bare at gøre kort proces og banne Lavendel/Newman/Buzz/whatsoever, hver gang han dukker op? Fjolset er jo åbenbart irritationsmoment for mange herinde, og hvis kvaliteten af forummet er første prioritet, så er det jo bare at få fjernet ham. Lavendel har fået nok chancer og lokket nok seriøse folk i fælden - det er på tide give slip på ham.
Gravatar

#22 doom WAD 11 år siden

Kyllingebenet (21) skrev:
Lavendel/Newman/Buzz/whatsoever

1) Lavendel
2) Buzz
3) Center
4) Garfieda
5) Dr. Crazy
6) Mr. Philosopher
7) Mr. Kiwi
8) Dr. Strange
9) Legende
10) Turus Æftergaard
11) Newman

... og naturligvis 12) Søde

- alle bekræftet at være samme mand, med undtagelse af Newman, hvor den kun er 99%
Gravatar

#23 doom WAD 11 år siden

Så er der PM fra Newman:

Hør godt efter, Jan, du har irriteret mig, meget i det seneste tid !!!!!!!!!!! Og jeg sagt hundrede gange din idiot, at jeg ikke kendte til Filmz, indtil 2012. Og nu du kalder alle trolls for mig ?!!!!!, du gør mig syg!!!!!!!!!!, din (BEEEP), du vvirkelig vred!!!!, HØR NU GODT EFTER DIN IDIOT, DU KOMMENTERE IKKE MERE MIN ILDLÆG, DIN VANVITTIG ÆGTE TROLL. Stop, med at kommentere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Farvel, din idiotiske troll. DU SKAL IKKE KOMMENTERE!!

Priceless.

De strategisk placerede slå-/stavefejl holder ikke et øje tørt. Ryd kaminhylden. It's Oscar-time!

Og hvem er Jan?

Skriv ny kommentar: