Gravatar

#1 Newman 11 år siden

Hvem er imod hærværk? Nok de fleste, men så er der også nogen der stadig begår hærværk, her har vi en fra Wikipedia, der har lavet hærværk, med billedet http://en.wikipedia.org/wiki/Bugs_Bunny , hvis der er nogen der kan så prøv at kopirer billedet, så enhver kan se den, selv de der ikke har noget at se den, da Wikipedia har fjernet billedet. Jeg synes det er helt uacceptabelt at gøre sådan noget. At portrætte Bugs Bunny/Snurre Snup som en Nazist er helt uacceptabelt !!! Det var noget andet hvis det var Mickey Mouse (Laver sjov, stadig uacceptabelt!).

Hvis Wikipedia, når at fjerne det så her: File:A really interesting rabbit.jpg

Hvem er imod?
Tro på det utrolige
Gravatar

#2 Kyllingebenet 11 år siden

Hvorfor virker dette indlæg så suspekt?
Gravatar

#3 doom WAD 11 år siden

Velkommen tilbage, Lavendel. Du har været savnet i de to timer du var væk. Eller var det så længe?
Gravatar

#4 Newman 11 år siden

Mood Rotcod (3) skrev:
Velkommen tilbage, Lavendel. Du har været savnet i de to timer du var væk. Eller var det så længe?
Ved desværre ikke hvem det er du skriver med, hvis dét er mig du skriver til, vil jeg gerne vide hvem denne ''Lavendel'' er?
Tro på det utrolige
Gravatar

#5 doom WAD 11 år siden

Lavandula angustifolia er en delvis stedsegrøn, halvbusk med oprette, senere opstigende grene. Vækstformen er tæt og lidt lyngagtig. Som man siger.
Gravatar

#6 Collateral 11 år siden

Og nu var det lige begyndt at være normalt herinde igen...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7 doom WAD 11 år siden

Collateral (6) skrev:
Og nu var det lige begyndt at være normalt herinde igen...

Ja, det var kedeligt ikke?
Gravatar

#8 Collateral 11 år siden

Idiot.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9 Newman 11 år siden

Mood Rotcod (7) skrev:
Ja, det var kedeligt ikke?

Collateral (8) skrev:
Idiot.
Vil i venligst, som i skriver herinde på filmz, lade være med at "trolle", dette er et seriøst indlæg, hvis i bliver ved, vil jeg advare jer mod den ansvarlig !
Tro på det utrolige
Gravatar

#10 Kyllingebenet 11 år siden

Søde.

Skriv ny kommentar: