Gravatar

#31 jessup 19 år siden

#30 - jeg føler mig "set" som en ung forelsket pige:)
This is just until June
Gravatar

#32 mr gaijin 19 år siden

#27 Jeg tror ikke, at der er tvivl om, at den bliver nomineret. Spørgsmålet er blot, hvor mange kategorier den bliver nomineret i.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#33 filmz-Bruce 19 år siden

Indtil nu ser Departed, Children of Men, United 93, Illusionist, Little Miss Shunshine og Thank you for Smoking ud til at være de bedste bud. Men december og januar plejer jo at være højsæson for de nominerede.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#34 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 33 Ja, men ser man på hvad som er på vej så er det ku Eastwoods "Flags of Our Fathers", som tegner bedre IMO.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#35 filmz-Bruce 19 år siden

#34 Den åbner ihvertfald i en "god Oscar måned" og er guf for enhver patriotisk amerikaner :) Iwo Jima og "billedet" er "hellig jord" for amerikanere. Hvis den film, kan portrættere hvad USA følte og føler mht. det tema, så er Oscaren næsten i hus, uanset om det bliver en dårligere film med "objektive" øjne.

Only in America!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#36 jessup 19 år siden

# 33 - jeg tror ikke du skal regne med at Yhankyou får mere end 2 nomineringer - bedste manus, bedste hovedrolle - den sidste er jeg dog stærkt i tvivl om - men på den anden side synes jeg at Crash højst var **** værd:)- Det bliver spændende om United 93 får en nominering for bedste instruktør.
This is just until June
Gravatar

#37 The Insider 19 år siden

United 93 får med garanti en nominernig for bedste instruktør - om den gør for bedste film er et andet spørgsmål. Men kan sagtens se den vinde for bedste instruktion, men ikke meget andet. Greengrass er meget populære i filmiske kredse, hvilket naturligvis siger sig selv, når nu manden er en ufejbarlig gud ;-)

Thank You For Smoking bliver bestemt ikke nomineret til bedste film - det er den slet heller ikke god nok til (og eftersom den næste post vil indeholde citatet "Dårlige film har før været nomineret til bedste film!", svarer jeg lige med det samme: Javist, men de har som regel haft større succes finansielt og kritikermæssigt end TYFS).
War. War never changes.
Gravatar

#38 jessup 19 år siden

Thank you bliver forhåbentligt ikke nomineret til bedste film. Jeg har en lille inkling om at Altman bliver nomineret til bedste instruktør - mon ikke der så bliver et par venskableige billeder fra uddelingen mellem de to nominerde Altman og Scorsese.
This is just until June
Gravatar

#39 filmz-jonasgr 19 år siden

#33 Tror du på Thank you for Smoking. Jeg har ikke selv set den, men jeg synes ikek det lyder som en typisk oscar film.

Ellers er jeg som sådan meget enig i, at de andre film er nogle af kandidaterne. United 93 er jeg helt sikker på bliver nomineret, dens tema er jo en oplagt oscar kandidat.

Illusionist tror jeg ikke så meget på. Det ser helt sikkert ud til at blive en fremragende film. I oscar sammenhæng synes jeg bare ikke den passer ind.

Det er jo også et spørgsmål om de følger sidste års linie, med meget politiske film eller om det bare var en enlig svale.

Men nu må vi se hvor gode de kommende film er. Jeg håber jo stadig på at Black Dahlia og The Good Shepherd viser sig at være et par mesterværker. Sidstnævnte passer endda tematisk lige til en oscar nominering. Det kunne da være noget af en bedrift hvis Robert De Niro vandt for bedste instruktør og bi-skuespiller.

"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#40 jessup 19 år siden

Den ligger nr. 2 i US med 18.7 mio dollars i omsætning den forgangen uge. Har indspillet knapt 57 mio $. Grudge 2 ligger nr. 1
This is just until June

Skriv ny kommentar: