Gravatar

#81 Spanner 20 år siden

Et år var jeg ude i en skov i USA for at finde en heks, der efeter sigende skulle leve der, men der begyndte at ske mærkelige ting og det endte med at vi alle blev slået ihjel.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#82 Slettet Bruger [3179647576] 20 år siden

#81 'The Blair Witch Project' du snakker om??? :o)
Gravatar

#83 Popeye 20 år siden

#81 Slået ihjel....træls, hva'?

Jeg var slet ikke klar over at filmz.dk havde brugere i himlen? - eller er det helvede??
...and then some
Gravatar

#84 Martindan 20 år siden

øv... den her tråd har taget en lummer drejning (davenport og Nakalay - skam jer)
for cryin' out loud......
Gravatar

#85 davenport 20 år siden

Ja, ok..Sorry.

Lidt tilbage på topic:
En af mine venners far fandt engang et kranie på stranden, og så en aften, stod der en ældre dame i døren til soveværelset om natten.
Han bad hende så om at gå, fordi han ikke tror på spøgelser. Lidt kynisk synes jeg nok!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#86 trekster 20 år siden

Jeg tror som hovedregel ikke på genfærd/spøgelser/onde ånder eller lignende. Jeg har aldrig set et spøgelse, og er ret overbevist om at jeg aldrig kommer til at se et. Det betyder ikke at jeg ikke tror på mærkværdige fænomener. Men jeg undrer mig bare over hvorfor folk altid har det med at forklare sådanne mærkværdige fænomener, som værende spøgelser etc. De fleste tilfælde hvor folk fx tror de har set noget en aften, eller en nat, kan det oftest forklares ved blot at være en drøm. Andre forklaringer kan være et billede som momentant har "brændt sig fast" på nethinden, lidt ligesom hvis man stirrer længe på et s/h objekt. Bagefter kan man stadig se objektet på nethinden selvom man kigger et andet sted hen. Andre gange er det simpelthen en hallucination. For det meste er det bare noget som foregår oppe i hovedet på folk. Mystiske ting på billeder er for det meste bare støvpartikler/lysglimt etc., der tilfældigvis ligner ansigter eller noget tilsvarende. Indtil videre har jeg ikke set noget som ikke kunne forklares videnskabeligt.

Men det er selvfølgelig bare min mening. :)

http://www.harmsy.freeuk.com/eyemagic.html
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
Gravatar

#87 Martindan 20 år siden

#85 - he he.... god historie..... smider et spøgelse ud af sit hjem.. hvem behøver en excorist, medie eller lignende... vi lader bare Davenports vens far overnatte en nat i huset og når spøgelset så viser sig lader vi ham klare det......

for cryin' out loud......
Gravatar

#88 filmz-JuuL 20 år siden

http://wearenotalone.net/videos.asp - Hverken spøgelser eller onde ånder, men ufoer og rumvæsener!
Gravatar

#89 filmz-sanjo 20 år siden

"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: