I min gamle 1-værelses kunne min kæreste og jeg undertiden høre nogen gå rundt i rummet, når vi lå og skulle sove. Nogle gange blev der flået i altandøren udefra, men når vi kiggede efter, var det tomt på altanen. Det kan selvfølgelig have været Spiderman, meeen... :S I samme lejlighed oplevede min kæreste engang, at nogen lagde sig ved siden af hende i sengen, efter at jeg var taget på arbejde. Men da hun vendte sig rundt for at holde om, hvad hun troede var mig, fandt hun ingen. Håber jeg. For ikke særlig længe siden fik jeg et spark i røven, mens jeg stod og vaskede op og troede først, at det var kæresten, der lavede sjov. Hun befandt sig imidlertid et andet sted i vores nuværende lejlighed, som er noget større end min gamle. Der har nok været nogen, der mente, jeg skulle sætte arbejdstempoet i vejret... :)
#6: Han lignede ikke tilfældigvis vores nuværende statsminister? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#14 Jeg tror, de fleste er en smule usikre på at dele sådanne oplevelser, der ligger ud over det sædvanlige. I hvert fald indtil mindst et par andre tager bladet fra munden. Dels ved man ikke rigtig, hvordan folk vil tage imod det, og dels kan man i nogle tilfælde være usikker på, om det er sanserne, der spiller én et puds. Jeg synes i hvert fald, det er vældig interessant, så... godt initativ, davenport!
PS: The truth is out there... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Har været med ude og undersøge flere mystiske ting både i dagstimerne, men også om natten. På disse "udflugter" føler man sig virkelig i en episode af X-Files, for man kommer ikke altid hjem med hvad man regnede med da man startede, men sjovt og spændende er det :)
Ikke for at kalde jer løgnere eller noget, men jeg tror simpelthen ikke på noget overnaturligt.. 95% af det man kan finde på nettet er fake, og resten er der en naturlig forklaring på :)
#19, til dels enig. Langt størstedelen af den slags skylder øget opmærksomhed omkring et lille område. Eksempelvis "den langsomme kø" i Netto-princippet. Ens underbevidsthed er en imponerende størrelse.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#12 evermind 20 år siden
I min gamle 1-værelses kunne min kæreste og jeg undertiden høre nogen gå rundt i rummet, når vi lå og skulle sove. Nogle gange blev der flået i altandøren udefra, men når vi kiggede efter, var det tomt på altanen. Det kan selvfølgelig have været Spiderman, meeen... :S I samme lejlighed oplevede min kæreste engang, at nogen lagde sig ved siden af hende i sengen, efter at jeg var taget på arbejde. Men da hun vendte sig rundt for at holde om, hvad hun troede var mig, fandt hun ingen. Håber jeg. For ikke særlig længe siden fik jeg et spark i røven, mens jeg stod og vaskede op og troede først, at det var kæresten, der lavede sjov. Hun befandt sig imidlertid et andet sted i vores nuværende lejlighed, som er noget større end min gamle. Der har nok været nogen, der mente, jeg skulle sætte arbejdstempoet i vejret... :)
#6:
Han lignede ikke tilfældigvis vores nuværende statsminister? :P
#13 Patriarch 20 år siden
#14 davenport 20 år siden
Der er faktisk mange der har oplevet noget, som bare ikke taler om det..
#15 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
#16 evermind 20 år siden
Jeg tror, de fleste er en smule usikre på at dele sådanne oplevelser, der ligger ud over det sædvanlige. I hvert fald indtil mindst et par andre tager bladet fra munden. Dels ved man ikke rigtig, hvordan folk vil tage imod det, og dels kan man i nogle tilfælde være usikker på, om det er sanserne, der spiller én et puds. Jeg synes i hvert fald, det er vældig interessant, så... godt initativ, davenport!
PS: The truth is out there... ;)
#17 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
#18 evermind 20 år siden
Næste gang ringer du til mig først. Så hiver jeg mit kamera med, så vi kan sparke røv på det dér navnkundige hekseprojekt. :)
#19 filmz-Fjolle 20 år siden
#20 DarkLight 20 år siden