Flere måneder efter min bror døde kunne vi lugte den medicin han brugte. Samtidig knagede den kurvestol han altid brugte, selvom der ikke var nogen i nærheden af den.
Han havde aldrig været i det huset, eftersom vi flyttede mens han var indlagt. Min mor freakede rimlig meget over det.
#1 Lyder vildt. Må ikke være rart at blive låst inde når der ikke er nogen andre i huset.
Min kone var for et par år siden leder af en gruppe, som arbejde med Paranomal Happenings, som bl.a. undersøgte fotos, orbs, kirkegårde, huse, lejligheder mv. hvor der havde været uforklarlige hændelser, men efter at både vi og andre i gruppen oplevede lidt for ubehagelige ting omkring os, beslutte man at opløse gruppen.
Man skal ikke spøge med disse kræfter for man ved aldrig hvad man sætter i gang.
Som teenager sov jeg i mit eget værelse. Åbnede øjnene og lige foran mit ansigt var et lysende hoved. Jeg blev chokeret og rakte hænderne ud for at ramme det, men de gik igennem og hovedet begyndte at grine. Jeg kastede hovedet under dynen og ventede et minut førend jeg turde se op igen. Og så var det væk.
Tænkte ikke mere over det, indtil jeg så TV avisen om aftenen og de sagde, at i nat havde det været troldenes nat ifølge gammelt dansk sagn. Der gippede det lidt i mig.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg husker også en ond drøm jeg havde for en 7-8 års tid siden. En stor truende mand med mærkelige bevægelser og gestikuleringer med hånden kommer gående truende opad en trappe mod mig, mens han siger noget i stil med "four more years". Kan huske koldsveden!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Siden jeg var helt lille bitte har jeg altid haft en STOR interresse i det parnomale. Har læst en MASSE og ser også med glæde en MASSE SPØGELSES FILM. Kan henvise til http://theshadowlands.net/ghost/ siden. Check it out, spændende læsning.
Men om jeg har oplevet noget. ALDRIG NOGEN SINDE.
Min kæreste har oplevet at en el-koger satte igang af sig selv hos en af hendes veninder et par gange. Meget praktisk hvis man vil ha the og ik selv gider sætte vand over ;)
# 8 - Folk begyndte at blive syge :( - vi har billeder af nogle mystiske ting ved siden af en af dem, som blev meget syg kort efter en af "uflugterne" :-(
Vi har også billeder af nogle ruiner, hvor der er personer i som var væk da vi kom tættere på. Et billede af en pil, som når man zoomer ind kan se et ansigt af en ældre kvinde.
Hvis I vil dyrke det mere, så har bl.a. MSN en del grupper med billeder m.v.
#1 davenport 20 år siden
Jeg har oplevet at være indelåst flere gange, da jeg var yngre. Der var nogle gange, hvor dørene i huset var låst, uden der havde været nogen osv.
Jeg har også oplevet et køkken der "gik amok". Dvs. ting kørte rundt på køkkenbordet, køleskabsdøren klappede op og i mange gange og sådan noget...
Det er flere år siden jeg har oplevet noget "rigtigt", men det kunne være interessant at høre.
Spook me...
#2 Scherlund 20 år siden
Han havde aldrig været i det huset, eftersom vi flyttede mens han var indlagt. Min mor freakede rimlig meget over det.
#1 Lyder vildt. Må ikke være rart at blive låst inde når der ikke er nogen andre i huset.
#3 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Man skal ikke spøge med disse kræfter for man ved aldrig hvad man sætter i gang.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#4 filmz-Bruce 20 år siden
Tænkte ikke mere over det, indtil jeg så TV avisen om aftenen og de sagde, at i nat havde det været troldenes nat ifølge gammelt dansk sagn. Der gippede det lidt i mig.
#5 Patriarch 20 år siden
:)
#6 filmz-Bruce 20 år siden
#7 lasse78 20 år siden
Men om jeg har oplevet noget. ALDRIG NOGEN SINDE.
Min kæreste har oplevet at en el-koger satte igang af sig selv hos en af hendes veninder et par gange. Meget praktisk hvis man vil ha the og ik selv gider sætte vand over ;)
#8 davenport 20 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Vi har også billeder af nogle ruiner, hvor der er personer i som var væk da vi kom tættere på. Et billede af en pil, som når man zoomer ind kan se et ansigt af en ældre kvinde.
Hvis I vil dyrke det mere, så har bl.a. MSN en del grupper med billeder m.v.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 filmz-sanjo 20 år siden
Kan du ikke uploade billederne eller sådan noget.
Den der med kvinden på pilen, lyder da lidt humoristisk.