finder det lidt underligt, at man pludseligt forlader siden - hvad er det man næsten ønsker at bevise? At se, hvor mange der savner en når man går af? Ja jeg forstår det ikke.
Arh, man forlader vel ikke siden med den motivation, at man vil have folk til at savne én, når man er væk.
Som du selv nævner, er siden tidskrævende, og netop dette var jo f.eks. en del af Bruces begrundelse, idet han ønskede at bruge tid og kræfter på sit private projekt. Faktisk har jeg nogle gange selv tænkt samme tanke, men er bare blevet enig med mig selv om, at det at være her jo ikke betinger, at man skriver og læser her hver eneste dag, hvis nu man i perioder har andet at se til.
Jeg ville aldrig kunne undvære at læse nyheder om, anmeldelser af og diskussioner om film.
Man behøver vel ikke slette sin profil? Man kan bare skære ned på tiden og holde op med at blande sig i ALLE debatter, men jeg tror nu, at hans grunde stikker dybere, men det er en anden snak. Desuden skrev han to anmeldelser på scope.dk, og bruger FB i stedet, så...Men hey...hans valg, og fint nok.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#21 filmz-ab 14 år siden
god ide, især hvis man skal måle det i tid.
#22 evermind 14 år siden
Det er nødplanen, hvis både skriverierne og pædagogkarrieren fejler. ;)
#23 BN 14 år siden
Arh, man forlader vel ikke siden med den motivation, at man vil have folk til at savne én, når man er væk.
Som du selv nævner, er siden tidskrævende, og netop dette var jo f.eks. en del af Bruces begrundelse, idet han ønskede at bruge tid og kræfter på sit private projekt. Faktisk har jeg nogle gange selv tænkt samme tanke, men er bare blevet enig med mig selv om, at det at være her jo ikke betinger, at man skriver og læser her hver eneste dag, hvis nu man i perioder har andet at se til.
Jeg ville aldrig kunne undvære at læse nyheder om, anmeldelser af og diskussioner om film.
#24 filmz-ab 14 år siden
Man behøver vel ikke slette sin profil? Man kan bare skære ned på tiden og holde op med at blande sig i ALLE debatter, men jeg tror nu, at hans grunde stikker dybere, men det er en anden snak. Desuden skrev han to anmeldelser på scope.dk, og bruger FB i stedet, så...Men hey...hans valg, og fint nok.
#25 BN 14 år siden
Hvis nu man ikke har noget at bruge den til længere? ;-)
Lige mine ord.
"FB"? Måske er det fordi jeg er træt, men jeg kan ikke lige komme på, hvad denne forkortelse står for.
#26 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#27 BN 14 år siden
LOL
#28 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#29 BN 14 år siden
Aaaaaaaaah ja, selvfølgelig!
Jeg er vist ved at blive lidt glem
#30 filmz-ab 14 år siden
Alderen der trykker? :-) Men facebook :-)
tja! Så tror jeg netop som jeg skrev, at grundene stikker dybere end blot et projekt :-)