Jeg går og overvejer et køb af Woos Hard Boiled og ville lige høre om nogen herinde har erfaringer med hvilken udgave der er den bedste mht. både billede/lyd og features? Takker.
Det lader til der er en ny R2 Udgave på vej, men som det er nu, vil jeg mene mene Hong Kong udgaven er den bedste overall, hvis vi medregner billed, lyd, undertekster og prisen.
Den kan du finde her til den ringe sum af 80 hong kong dollar (64kr), så den vil ikke engang blive snuppet i tolden, hvis du bestiller den alene. Porto koster 30 hong kong dollar, så det løber altså op i 110 hk$, ca. 88dkr.
Den franske udgave af filmen har bedre billede (forholdsvis marginalt), men ingen engelske undertekster (kun forced franske) så medmindre du kan fransk, vil undvære dts lydsporet og iøvrigt betale en mindre formue på et fransk website, vil jeg anbefale HK udgaven :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Køb både den franske og Hong Kong udgaven. Hong Kong for de engelske undertekster - den franske for det meget bedre billede og inkluderingen af en lang, glimrende dokumentar (primært på engelsk) om filmens tilblivelse. Købte den selv hos amazon.fr. HK udgaven fik jeg billigt hos CDWOW.
Fra dvdcompare: The US Criterion has the best extras, However the transfer is non-anamorphic, is heavily cropped and is OOP
Det lyder ikke specielt fedt når man kan få en anamorphic med bedre billede og lyd for under en 100-mand.. Men ok, hvis det kun er ekstramaterialet der trækker, giver jeg dig ret, men mono lyd og et skåret billede er ikke noget hit til en actionfilm :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Nogle der har nogle specs på den kommende "Collector's Edition" udgave, som CDWOW har til at udkomme i september? Kan ikke finde info på den nogle som helst andre steder (såsom dvdanswers, amazon eller sendit)...
#1 filmz-pherkel 21 år siden
#2 El vez 21 år siden
Den kan du finde her til den ringe sum af 80 hong kong dollar (64kr), så den vil ikke engang blive snuppet i tolden, hvis du bestiller den alene. Porto koster 30 hong kong dollar, så det løber altså op i 110 hk$, ca. 88dkr.
Den franske udgave af filmen har bedre billede (forholdsvis marginalt), men ingen engelske undertekster (kun forced franske) så medmindre du kan fransk, vil undvære dts lydsporet og iøvrigt betale en mindre formue på et fransk website, vil jeg anbefale HK udgaven :)
#3 filmz-pherkel 21 år siden
#4 The Insider 21 år siden
#5 Corgan 21 år siden
Husk at gøre opmærksom på at Hong Kong udgaven indeholder verdens grimmeste front-cover.
;-)
#6 El vez 21 år siden
Cd-wow har den iøvrigt ikke længere, men det var også der jeg fik min, men det er den samme udgave der er at finde hos dddhouse.
#5 Jaja, men det kan manden jo selv se, når han trykker på linket - nu ekstra pixeleret ;)
#7 Morbid 21 år siden
#8 El vez 21 år siden
Det lyder ikke specielt fedt når man kan få en anamorphic med bedre billede og lyd for under en 100-mand.. Men ok, hvis det kun er ekstramaterialet der trækker, giver jeg dig ret, men mono lyd og et skåret billede er ikke noget hit til en actionfilm :)
#9 The Insider 21 år siden