Albus Dumbledore bliver for sidste gang spillet er Michael Gambon i Harry Potter og Halvblodsprinsen. I Harry Potter 7 er han unge Dumbledore bliver spillet af Toby Regbo.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Æv, og her troede jeg lige, at det var en nyhed om en Michael Andersen-cameo eller lignende... ligesom jeg også havde en forventning om, at nyheden ""Transformers 2" - værst anmeldte Michael..." havde noget med Michael Andersen og caffe latte at gøre.
Den gamle Dumbledore, den normale man har set igennem hele serien, er med i slutningen af syveren. Jeg kan godt se, at den unge skuespiller skal spille den unge, men de har da lige overset en ret vigtig sekvens i slutningen af bog 7, der indvolverer en gammel Dumbledore ... right..?
Den gamle Dumbledore, den normale man har set igennem hele serien, er med i slutningen af syveren. Jeg kan godt se, at den unge skuespiller skal spille den unge, men de har da lige overset en ret vigtig sekvens i slutningen af bog 7, der indvolverer en gammel Dumbledore ... right..?
Jeg tror faktisk at de bruger en ung udgave af Dumbledore (hvor grimt!), men jeg håber han bliver sat på. Han kan stadig nå at komme med. De er jo ikke færdige med Dødsregalierne endnu.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Ah, ok. Det er fordi vi er ved at se alle filmene for tiden, bare ikke de første 2 da jeg synes de er for pattede... Derfor min sammenblanding. Jeg sad også og ventede på at Gandalf dukkede op, men det gør jeg så ikke mere ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1 Nicki52 16 år siden
#2 Highland Park 16 år siden
Snydt igen! :(
#3 tranberg 16 år siden
Men det giver da ingen mening da ...
Jeg kan godt se, at den unge skuespiller skal spille den unge, men de har da lige overset en ret vigtig sekvens i slutningen af bog 7, der indvolverer en gammel Dumbledore ... right..?
#4 MOVIE1000 16 år siden
#5 Nicki52 16 år siden
Jeg tror faktisk at de bruger en ung udgave af Dumbledore (hvor grimt!), men jeg håber han bliver sat på. Han kan stadig nå at komme med. De er jo ikke færdige med Dødsregalierne endnu.
#6 tranberg 16 år siden
Det tror jeg ikke på. Det ville simpelthen bare ikke stemme overens med historien, at det skulle være den unge Dumbledore i den scene.
#7 Nicki52 16 år siden
Jeg tror også mest på at Michael Gambon ikke er sat på endnu, men kommer.
#8 davenport 16 år siden
#9 Skeloboy 16 år siden
#10 davenport 16 år siden