Gravatar

#1 Nicki52 16 år siden

Albus Dumbledore bliver for sidste gang spillet er Michael Gambon i Harry Potter og Halvblodsprinsen. I Harry Potter 7 er han unge Dumbledore bliver spillet af Toby Regbo.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#2 Highland Park 16 år siden

Æv, og her troede jeg lige, at det var en nyhed om en Michael Andersen-cameo eller lignende... ligesom jeg også havde en forventning om, at nyheden ""Transformers 2" - værst anmeldte Michael..." havde noget med Michael Andersen og caffe latte at gøre.

Snydt igen! :(
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#3 tranberg 16 år siden

Men det giver da ingen mening da ...
Den gamle Dumbledore, den normale man har set igennem hele serien, er med i slutningen af syveren.
Jeg kan godt se, at den unge skuespiller skal spille den unge, men de har da lige overset en ret vigtig sekvens i slutningen af bog 7, der indvolverer en gammel Dumbledore ... right..?
The end is closest to the beginning
Gravatar

#4 MOVIE1000 16 år siden

#3 joh den scene husker jeg tydeligt det var den gamle mr.D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#5 Nicki52 16 år siden

tranberg (3) skrev:
Men det giver da ingen mening da ...
Den gamle Dumbledore, den normale man har set igennem hele serien, er med i slutningen af syveren.
Jeg kan godt se, at den unge skuespiller skal spille den unge, men de har da lige overset en ret vigtig sekvens i slutningen af bog 7, der indvolverer en gammel Dumbledore ... right..?

Jeg tror faktisk at de bruger en ung udgave af Dumbledore (hvor grimt!), men jeg håber han bliver sat på. Han kan stadig nå at komme med. De er jo ikke færdige med Dødsregalierne endnu.
Gravatar

#6 tranberg 16 år siden

Nicki52 (5) skrev:
Jeg tror faktisk at de bruger en ung udgave af Dumbledore (hvor grimt!)

Det tror jeg ikke på. Det ville simpelthen bare ikke stemme overens med historien, at det skulle være den unge Dumbledore i den scene.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#7 Nicki52 16 år siden

tranberg (6) skrev:

Det tror jeg ikke på. Det ville simpelthen bare ikke stemme overens med historien, at det skulle være den unge Dumbledore i den scene.

Jeg tror også mest på at Michael Gambon ikke er sat på endnu, men kommer.
Gravatar

#8 davenport 16 år siden

Var han ikke død i virkeligheden og erstattet af Ian McKellen? Eller har jeg drømt det???
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 Skeloboy 16 år siden

Hehe...Richard Harris er død i virkeligheden og erstattet af Michael Gambon:)
Gravatar

#10 davenport 16 år siden

Ah, ok. Det er fordi vi er ved at se alle filmene for tiden, bare ikke de første 2 da jeg synes de er for pattede... Derfor min sammenblanding. Jeg sad også og ventede på at Gandalf dukkede op, men det gør jeg så ikke mere ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: