Gravatar

#11 filmz-Bruce 18 år siden

#10 Jo men er det så ikke abonnements kabel TV med slaviske undertekster, som sikkert kun sælges til abonnenter boende i ...
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 filmz-vassago 18 år siden

Hvis det er via satellit kan jeg forestille mig at de sender et signal, men et hav af undertekster - og derfor kan man sikkert også vælge dem fra. Så skal du kun se "slaviske" spots :) Ellers er der jo Canal+ som har HBO aftalen i norden - og vil man se HBOs direct-to-video crap, så er der Hallmark
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-Bruce 18 år siden

#12 Hmmm jeg venter nok på, at man om et par år kan købe og downloade film og serier via ITunes :)
Gravatar

#14 filmz-vassago 18 år siden

Der går vist mere end et par år, det er jo en speciel aftale indgået med de amerikanske tv-stationer, og at åbne for de serier lang tid før de rammer europa og de danske tv-kanaler vil underminere deres salgs grundlag herovre - og det vil blive mere end svært at få afsat deres serier, film mm, og derfor også finanseringen af nye tiltag.

Dertil kommer at priserne stadig er noget urimelige - 11kr pr afsnit - og så i en ringe opløsning. Hvis man følger bare 4-5 serier, så er det jo ikke prismæssigt langt fra f.eks Canal Total pakken med 40 kanaler, hvoraf der er 5 filmkanaler og en HD-film kanal, og de har rettigheder til det meste HBO.
Gravatar

#15 filmz-Bruce 18 år siden

#14 Du har sikkert ret, men man har jo lov at håbe :) Jeg kan godt leve med en HBO Europe, hvor vi får filmene og serierne 3-6 måneder senere. Hvis f.eks. kvalitets serier som Deadwood solgtes i afsnit af 15-20 kr. stykket i HD kvalitet, ja så er det ikke mig som klager. Serier som 24 skulle selvfølgelig være ½ pris pga. deres 24 afsnits struktur :) Og så 25 øre for Den Hemmelige Krig!

Jeg er ikke interesseret i TV overhovedet i den form, som er på markedet nu. Pakker hvor man blander de 10% kvalitet med 90% lort er jeg for nærig til at investere i. Hvis jeg ikke selv kan sammensætte HBO, Discovery, BBC og History alene, så skidt være med det :)
Gravatar

#16 filmz-jonasgr 18 år siden

#15 Jeg var faktisk lige ved at skrive det samme. Det er helt urimeligt at ville have f.eks 5-10 kanaler men man skal betale for 100. I øvrigt så sender en dyr kanal som canal+ intet der er værd at se. Min far klager i hvert fald højlydt over at der aldrig er noget at se i "fjerneren" selv om han vel har omkring 100 forskellige kanaler. Er man interesseret i sport er den dog fin nok.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#17 filmz-vassago 18 år siden

#16: Al respekt til din far, så er det noget vrøvl når folk siger at der aldrig er noget i tv. Der er et hav af film, serier og andet, og selv med 5-6 timers dagligt tv-kiggeri er der masser at se på.

Det er jo helt frivilligt at betale for det tv, det er jo endnu ikke tvang at betale for hverken 10 eller 100 kanaler. Jeg ser masser af tv, og jeg kan næsten ikke finde tiden til at se alt det jeg gerne vil - og jeg er ellers ret kræsen.
Gravatar

#18 filmz-vassago 18 år siden

Alene i Canal Total pakken kan man da se en del anstændige film idag

The Gauntlet
Pal Joey
Starship Troopers
Fargo
Groundhog Day
He Got Game
Princess (HDTV)
Tim Burton's Corpse Bride
Factotum
North Country
Young Guns
L'amant
The Player
München
Kiss Kiss Bang Bang
The Woodsman
Un long dimanche de fiançailles
The World's Fastest Indian
Shrek
A Day at the Races
The Happy Years
Marlowe
The Sunshine Boys
Coma

Samt et hav af andre film, og dertil kommer et mindst ligeså stor mængde af serier, Deadwood, The Shield, 24, Lost, Rome, BoB, Friends, Frasier og mange mange mange mange flere...

Hvis man er utilfreds med det i TV - hvorfor fanden har man så et? Hvis det bare er TV-avisen og Deadline man vil se - så skal man da afmelde stofa, tdc mm.
Gravatar

#19 filmz-Bruce 18 år siden

#18 Jeg har mit for den times Disney sjov, min datter ser hver anden uge :)
Gravatar

#20 filmz-vassago 18 år siden

så skal du da hellere bruge dem på disney dvd'er - men kender det godt, kunne godt selv undvære 15 af mine 40 ;)

Skriv ny kommentar: