ezydvd har en del HD-titler til under 10 aussie dollars, så med fragt løber de op i knap 65 kroner - det må sides at være ok :o)
De har sågar Battlestar Galactica Season 1 (HD) til 35 AUD, hvilket ville være en fuldstændig vanvittigt god pris, hvis det ikke lige var, fordi man risikerer at betale 200 kroner til toldsvinene for skidtet (så 197,- bliver til 397,-!)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Ben er ikke en dårlig skuespiller, han har bare taget for mange lorteroller, hvilket har givet ham et dårligt ry. Præcis film som "Good Will Hunting" og "Hollywoodland" viser helt klart hans talent.
Hollywoodland har jeg ikke fået set endnu, ku være man sku få den hivet hjem.
#196 Georg Clooney gør også lidt det samme, han udnytter det bare, han tager tit roller i mainstream underholdningsfilm, for netop at ku finacier de projekter han rigtig gerne vil lave.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Amazon.com har Bourne-trilogien (HD) til $30, hvilket jo må siges at være pænt billigt, så hvis man har en "amerikansk forbindelse" kunne den måske være værd at kaste penge efter :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#191 filmz-yoshimura 16 år siden
De har sågar Battlestar Galactica Season 1 (HD) til 35 AUD, hvilket ville være en fuldstændig vanvittigt god pris, hvis det ikke lige var, fordi man risikerer at betale 200 kroner til toldsvinene for skidtet (så 197,- bliver til 397,-!)
#192 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#193 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg overvejer det samme. Jeg vil gerne se resultatet af Affleck x 2. :)
#194 elwood 16 år siden
Så jeg vil da lige se hvad snakken går på.
Genså faktisk lige Good Will Hunting i aftes på DR2, der er Ben Affleck nu altså ret go i.
#195 filmz-Kadann 16 år siden
Ben er ikke en dårlig skuespiller, han har bare taget for mange lorteroller, hvilket har givet ham et dårligt ry. Præcis film som "Good Will Hunting" og "Hollywoodland" viser helt klart hans talent.
#196 Spanner 16 år siden
"Title says it all"
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#197 elwood 16 år siden
Enig.
Hollywoodland har jeg ikke fået set endnu, ku være man sku få den hivet hjem.
#196 Georg Clooney gør også lidt det samme, han udnytter det bare, han tager tit roller i mainstream underholdningsfilm, for netop at ku finacier de projekter han rigtig gerne vil lave.
#198 filmz-Kadann 16 år siden
Do iiit!
#199 filmz-yoshimura 16 år siden
#200 El vez 16 år siden
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/797052