#1523, går ud fra, det er Singin' in the Rain :-) Men hvornår dælen kommer Strømer i børnehavklassen på Blu-ray? Den glemte Arnold-perle er kun ude i 4:3 på dvd! Skandale!!
Hm, angiveligt skulle denne version være i anamorphic widescreen 1.85:1 ... hvis man kan tåle at få Junior med. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hehe, regner nu også selv med at bestille pakken ved lejlighed, da jeg har en lille svaghed for Twins, og min egen version købt i tidernes morgen desværre også kun er i ussel 4:3.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#1534, Twins er sgu også pure nostalgia. Har jeg heller ikke set i evigheder, men elskede den som yngre, så det er da bestemt en fristende boks... men både Twins og Kindergarten Cop fortjener jo den helt store 1080p-treatment!
Sony is planning to use “active shutter” technology, which uses electronic glasses containing small shutters that blink rapidly in time with a television image to create a three-dimensional effect.
Cinema 3D uses a simpler “polarisation” technique.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1531 The Insider 15 år siden
#1532 evermind 15 år siden
Hm, angiveligt skulle denne version være i anamorphic widescreen 1.85:1 ... hvis man kan tåle at få Junior med. ;)
#1533 The Insider 15 år siden
#1534 evermind 15 år siden
Hehe, regner nu også selv med at bestille pakken ved lejlighed, da jeg har en lille svaghed for Twins, og min egen version købt i tidernes morgen desværre også kun er i ussel 4:3.
#1535 The Insider 15 år siden
#1536 McPeter 15 år siden
http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/10852050/-/Prod...
#1537 evermind 15 år siden
#1538 filmz-Bruce 15 år siden
#1539 Benway 15 år siden
#1540 filmz-Bruce 15 år siden
Artikel.
Sony is planning to use “active shutter” technology, which uses electronic glasses containing small shutters that blink rapidly in time with a television image to create a three-dimensional effect.
Cinema 3D uses a simpler “polarisation” technique.