Sony is planning to use “active shutter” technology, which uses electronic glasses containing small shutters that blink rapidly in time with a television image to create a three-dimensional effect.
Det er, så vidt jeg har forstået, også det system, som Planetariet bruger. Det skulle være det bedste, men også besværligt at implementere i biografer på grund af de dyrere briller.
Der er ingen tvivl om, at et 3D system så også snart kommer på projektorer. Så tror jeg sgu bare, at jeg kører min projektor helt ud og venter og venter og venter :) Suk, 3D OLED projektor ville være en drøm.
Hvornår er det nu at "Antichrist" udkommer på BD? Er det 18. eller 23 november...? Min sene google søgning giver mig blandede resultater og min trætte hjernes kildekritik blokerer for enhver logisk tilgang. Hilfe!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Play.com har følgende blu-ray til 60kr/stk Click Men In Black A Knight's Tale Talladega Nights: The Ballad Of Ricky Bobby
Og følgende til 68kr/stk Universal Soldier: The Return Dirty Dancing: 20th Anniversary Collector's Edition (OBS: Stinker billedkvalitet) Earth (Documentary) Reservoir Dogs Blue Streak The One Ultraviolet Apocalypto Eden Lake Saw 3: Extreme Edition
Og følgende til 77kr/stk Jerry Maguire Made Of Honour Bad Santa Freedomland
Og så har de en røvfuld blu-ray til £10 dvs ca. 85kr, bl.a. Close Encounters Of The Third Kind: 30th Anniversary Ultimate Edition osv.
Apocalypto til den pris kan varmt anbefales, herligt transfer!
Og hvis ikke man gider vente på levering fra play og udenlandsk version (nu ved jeg ikke lige hvordan det er med subs på den version play har :D) så kan apocalypto findes den en flad 100mand i de fleste butikker herhjemme :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#1541 mr gaijin 15 år siden
Det er, så vidt jeg har forstået, også det system, som Planetariet bruger. Det skulle være det bedste, men også besværligt at implementere i biografer på grund af de dyrere briller.
#1542 filmz-Bruce 15 år siden
http://news.teamxbox.com/xbox/15934/GE-Demonstrate...
#1543 filmz-Bruce 15 år siden
#1544 Bony 15 år siden
#1545 chronaden 15 år siden
Does it matter?, der er 5 dage imellem :D
#1546 McPeter 15 år siden
Click
Men In Black
A Knight's Tale
Talladega Nights: The Ballad Of Ricky Bobby
Og følgende til 68kr/stk
Universal Soldier: The Return
Dirty Dancing: 20th Anniversary Collector's Edition (OBS: Stinker billedkvalitet)
Earth (Documentary)
Reservoir Dogs
Blue Streak
The One
Ultraviolet
Apocalypto
Eden Lake
Saw 3: Extreme Edition
Og følgende til 77kr/stk
Jerry Maguire
Made Of Honour
Bad Santa
Freedomland
Og så har de en røvfuld blu-ray til £10 dvs ca. 85kr, bl.a. Close Encounters Of The Third Kind: 30th Anniversary Ultimate Edition osv.
#1547 chronaden 15 år siden
#1548 HonoDelLoce 15 år siden
Og hvis ikke man gider vente på levering fra play og udenlandsk version (nu ved jeg ikke lige hvordan det er med subs på den version play har :D) så kan apocalypto findes den en flad 100mand i de fleste butikker herhjemme :)
#1549 Bony 15 år siden
#1550 filmz-Bruce 15 år siden
http://dvdtimes.co.uk/content/id/71438/gladiator.h...
Fuck det ligner lort