Gravatar

#3411 elwood 14 år siden

Jeg tror desværre du er afhængig 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3412 Steffan Rasmussen 14 år siden

Velkommen tilbage Bruce.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3413 filmz-Myrepip 14 år siden

#3412 Jeg har haft 25 timer på arbejdskontoen de første par dage og der er ikke lige nogen udsigt til mildere vejr, så jeg opgiver ævred ... indtil videre ... og gør som Bubbles fra The Wire. Beklager og tak!
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#3414 McPeter 14 år siden

Rart med lidt input igen Bruce. :-) Jeg har altid været ret vild med Last of the Mohicans. Synes den er fantastisk både på billed og lyd siden. Er blu-ray'en egentligt den normale eller DC versionen? De har jo ændret en del mht. musikken osv i DC versionen, så den er jeg ikke helt så vild med.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3415 filmz-Myrepip 14 år siden

Director's Definitive Cut på 114 minutter, som de kalder den :)

In a controversial move, Michael Mann went back and recut the film in a director’s cut. This version wasn’t met well by fans of the original cut. Mann has once again went back in and recut the film in what’s labeled a definitive director’s cut.

Maybe he heard the complaints with his other cut and has corrected some of them, but by no means is this version that you saw in theaters. He’s restored the Clannad song, a bloodier death for our villain, and took out the over-exposition at the end.
Gravatar

#3416 McPeter 14 år siden

#3415 - hehe altså DC DC versionen. :-)
Kan ikke huske anden en original slutningen - hvordan skiller den nye sig ud (i spoiler tekst naturligvis)?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#3417 filmz-Myrepip 14 år siden

#3416 Uha, jeg er slet ikke inde i forskellene omkring den film. Men man kan læse mere om den her.
Gravatar

#3418 filmz-Myrepip 14 år siden

5'ere over hele linien til Sound of Music (screenshots). Har svært ved at finde på superlativer til den billedkvalitet.
Gravatar

#3419 filmz-Myrepip 14 år siden

Der er rygter, om en ny restaurering af Patton! Krydser fingre, eftersom den nuværende version mere ligner en animeret film.
Gravatar

#3420 filmz-Myrepip 14 år siden

21. april 2011, Nicolas Roeg's Don't Look Now på blu-ray! Først Tyskland, men Optimum udgave i England er ventet.

Skriv ny kommentar: