Gravatar

#3421 El vez 14 år siden

The Insider (3400) skrev:
YES! Apropos Alien, så har jeg OMSIDER fået fat i Charles de Lauzirika - GENIET bag udgivelser som Alien Quadrilogy (også den nye BD-udgivelse), Blade Runner 5-disc, Kingdom of Heaven 4-disc, Gladiator Extended osv. osv. Satser på snart at kunne lave et interview med ham om det mangeårige arbejde på Alien-udgivelsen til Filmz TV :-)

Johan, jeg troede ganske enkelt ikke jeg kunne komme i mere opperen humør efter min tur til USA, men en nyhed som denne er sgu med til at holde dampen oppe. De udgivelser er jo intet mindre end legen....

Rock on buddy! :D

..dary!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3422 filmz-Myrepip 14 år siden

Modern Times Criterion anmeldt.

Bæveren:
Generally speaking, the Criterion is darker - it still exhibits notable flickering but appears cleaner without the frayed edges of the film edge. What came to my eye first was the Criterion visuals shows much more texture - the grain is even and extremely pleasing. It is described as a restored 2K-resolution digital transfer, created in collaboration with the Cineteca di Bologna. Technically Criterion advances with a higher file size and bitrate. Because of Criterion's extensive HD extras this is housed on a dual-layered Blu-ray disc. I did some back to back scenes with the Kinowelt/Park Circus and I think the Criterion definitely looks superior. I prefer the more pronounced contrast and grittier textures. Visually this is a huge success and the best it may ever look for your home theater enjoyment.

Jeg synes dog sagtens man kan være Kinowelt/Park Circus udgaven bekendt og jeg vil tro det afhænger af udstyret, hvilken af filmene, som klarer sig bedst visuelt. Flotte er de ihvertfald begge to.
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#3423 Fable 14 år siden

Apropos Last of the the Mohicans, hvor kan man anskaffe sig den?
Gravatar

#3424 filmz-Myrepip 14 år siden

Gravatar

#3425 The Insider 14 år siden

#3421, hehe, tak for de venlige ord, Kim! :-) Og de Lauzirika er i øvrigt vendt tilbage til mig, og han vil mægtig gerne deltage i et indslag til Filmz TV. DAMN, jeg glæder mig til at tale med ham, han er jo den ultimative dvd-guru :-) Om det faste samarbejde med Ridley Scott, al arbejdet på Alien-filmene, forsøgene på at overbevise Fincher om at deltage i projektet osv. Yirh!
War. War never changes.
Gravatar

#3426 filmz-Myrepip 14 år siden

#3425 I må diske op med en masse goder, mens han er her. Det bliver svært at begrænse sig :)
Gravatar

#3427 filmz-Myrepip 14 år siden

To godbider for næste år:

1 og 2.

Sidstnævnte i en 50.000 limited edition udgave.
Gravatar

#3428 filmz-Myrepip 14 år siden

Robert Bressons A Man Escaped er nu til salg i Frankrig på blu-ray og med engelske undertekster.
Gravatar

#3429 evermind 14 år siden

Det hedengangne Utyske gjorde mig lige opmærksom på, at Where the Wild Things Are på regionsfri BD er dagens tilbud hos Axel Music - kun kr. 52,36!

Jeg ved, det er lidt sent, men fik også info sidst på dagen. Håber nogen kan nå at få glæde af tilbuddet ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#3430 MuManden 14 år siden

Pga. evermind, så fik jeg nu klikket mig ind på Axelmusic og set at de har denne http://www.axelmusic.com/productDetails/8839291012... Er der egentlig nogen der har set den? og som kan sige ok for den?
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: