Hvad er der vildt i det? Jeg har ikke set to af dem siden biografen, og jeg har heller ikke haft behov for det. Jeg glæder mig til gengæld til at se, hvad alt postyret er med extended versions, når de kommer på BD engang.
Det er også fantastisk med extended editions, som proklamerer 30 minutters ekstra materiale, når 15 minutter af det er udvidede rulletekster. Jeg synes ikke tilføjelserne til 'Fellowship' gjorde noget særligt ved historien, når det meste alligevel var rulletekster...
Hvad er der vildt i det? Jeg har ikke set to af dem siden biografen, og jeg har heller ikke haft behov for det. Jeg glæder mig til gengæld til at se, hvad alt postyret er med extended versions, når de kommer på BD engang.
Blot at jeg synes de er fantastiske og ikke selv ville kunne have ventet 7-10 år med at gense dem.
#3611 Patriarch 14 år siden
#3612 mr gaijin 14 år siden
#3613 OxxY 14 år siden
jeg har set dem i biffen, og extended på dvd en eller to gange, men de er efterhånden mange år siden.
#3614 JannikAnd 14 år siden
#3615 El vez 14 år siden
#3616 Slettet Bruger [1456604968] 14 år siden
#3617 Patriarch 14 år siden
Blot at jeg synes de er fantastiske og ikke selv ville kunne have ventet 7-10 år med at gense dem.
#3618 mr gaijin 14 år siden
#3619 Bruce 14 år siden
#3620 HonoDelLoce 14 år siden
Arh ja, jeg har endnu ikke fået den set.. Det virker da som et godt sted at starte ! :)