Gravatar

#4501 Bruce 14 år siden

#4500 Men det kræver jo stadig en del, vil jeg mene, førend man kan afskrive det scenarie :) Nu har vi Twilight Time, som har fået lov at gå på jagt i gemmerne hos Fox. Forhåbentlig vil de levere kvalitetsudgivelser. Forhåbentlig vil der komme flere som Twilight Time, som får lov at lede hos MGM, Universal, Paramount etc. Og sidst men ikke mindst, skal der være et publikum til produkterne, også selvom der er tale om premium priser, mere end det som Criterion tager, for film, som indholdsmæssigt set, er andenrangs kvalitetsfilm.

Men jeg krydser fingre ... og bestiller The Egyptian :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4502 Michael Andersen 14 år siden

#4501 Jeg sætter hovedet på blokken: Præcis sådan kommer det til at gå... Du læste det her først :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#4503 Bruce 14 år siden

On the QT and very hush hush :)
Gravatar

#4504 OxxY 14 år siden

Thomsen (4498) skrev:
Jeg så nogle screenshots et sted, hvor præcis det samme billede fra filmen var taget henholdsvis v.h.a. VCL og Quicktime, og der var en tydelig forskel: VCL-billedet så meget mere grønt ud end det fra Quicktime.

Jeg kommer altså til at skrældgrine hvis hele den her misære er fordi der er nogle tosser der stadig bruger VLC player, og rent faktisk tror på at det skidtet udsender er korrekt.
Gravatar

#4505 elwood 14 år siden

Ork nej de er kommet meget videre nu, de er gået over til og sammenligne id-nummrene inde på midten af skiverne.

Og de er gået over til og vil ha en udtalelse fra WB eller PJ ham selv, så debatten går stadig livligt, de er sågar beguyndt og kalde nogen for colorblind, fordi de ikke kan se det.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4506 MMB 14 år siden

OxxY (4504) skrev:
VLC player, og rent faktisk tror på at det skidtet udsender er korrekt.

Uddyb.
Gravatar

#4507 Bruce 14 år siden

Mht. Barry Lyndon så er det sidste ord om aspect ratio åbenbart IKKE sagt endnu!!! Kontroversen er stadig omkring 1.66:1 kontra 1.77:1

Brev fra Kubrick (ikke fra graven)

Og svar igen fra Leon Vitali
Gravatar

#4508 PredatorX 14 år siden

Spændende læsning :) Jeg vil prøve at lade være med at tænke over det når jeg ser filmen hehe
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4509 Bruce 14 år siden

Så er Tarkovskys Offret på bæveren.

http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare2/sacrific...
Gravatar

#4510 JannikAnd 14 år siden

Bruce (4509) skrev:
Så er Tarkovskys Offret på bæveren.

http://www.dvdbeaver.com/film/DVDCompare2/sacrific...
Skulle lige til at linke det samme! Helt fantastisk restaurering!

Skriv ny kommentar: