Gravatar

#4511 Bruce 14 år siden

Ja hold da op en forskel!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4512 elwood 14 år siden

En UK bruger med Mobil cam og UK udgaven af Filmene, puster ild i bålet igen

Men ja det er nok ikke den mest præcise farvegengivelse, men stadigvæk nok til at folk ryger op på tærene med konspirations teorier mod US releaset.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4513 Bruce 14 år siden

LOL. Ikke nok med mobil shots af et TV. Det morsomme er, at der er folk på det forum, som TROR på det billederne viser :D

De fleste menneskers TV er kalibreret til at ligne lort fra fabrikken. Masser med lys, kontrast og farve og man kan absolut udlede nada af de billeder :)

Gravatar

#4514 elwood 14 år siden

Jeg more mig herligt over den tråd, så snart der er en der har fået boksen, siger folk ikke ajj hvor fedt for dig, nej det er ok, vis os scenerne med sne'en i bjergene.
Gravatar

#4515 HonoDelLoce 14 år siden

Bruce (4513) skrev:
De fleste menneskers TV er kalibreret til at ligne lort fra fabrikken

Du ved jo sådan set ikke, om han har kalibreret sit? :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4516 elwood 14 år siden

Men noget hel andet det er godt nok grimt af filmene i Uk kommer i den her udgave med de her normale plastik cover i blåt.
Gravatar

#4517 Corgan 14 år siden

elwood (4516) skrev:
Men noget hel andet det er godt nok grimt af filmene i Uk kommer i den her udgave med de her normale plastik cover i blåt.

Who cares? Det er vel filmene det drejer sig om... og når de i forvejen er pakket godt ind i pap boka'en, er det ikke noget man kommer til at kunne se på hylden.
Gravatar

#4518 elwood 14 år siden

Hehe, jeg ville bare finde mig noget andet lige og brokke mig over, for at få lidt afveksling.
Gravatar

#4519 Bruce 14 år siden

#4515 Nej men eftersom det ikke står i tråden, så vil jeg antage at han ikke har. Hvis han netop HAVDE fået kalibreret sit TV, ville han have skrevet det, for så ville han netop være vidende om, hvor stor betydning det forhold har :)
Gravatar

#4520 Corgan 14 år siden

elwood (4518) skrev:
Hehe, jeg ville bare finde mig noget andet lige og brokke mig over, for at få lidt afveksling.

;-)

Så kan jeg glædeligt fortælle dig at UK udgaven af Black Swan (ved ikke om det også gælder DK udgaven) har et lækkert gennemsigtigt cover... altså i stedet for det blå. Og så er det svøbt i et hvid pap sleeve. Rigtig god stil, synes jeg.

Skriv ny kommentar: