Gravatar

#4751 Slettet Bruger [693029259] 14 år siden

#4750 -

Cameron har talt om det i et interview på blu-ray.com, prøv at google det, så dukker interviewet sikkert op.
Gravatar

#4752 El vez 14 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4753 McPeter 14 år siden

El vez (4752) skrev:
PS3 bliver billigere:
http://kotaku.com/5831417/ps3-price-drops-to-249-e...

Ja, men hvor meget i DK? Min PS3-fat står og puster lidt efterhånden, så kunne jo godt være man skulle kigge på en slim...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#4754 El vez 14 år siden

"The 160GB PS3 is also dropping in price in Europe and PAL territories to 249 Euros (349 Euros for the 320GB)."

Man må vel gå ud fra det også rammer dk? Ellers må du hente en syd for grænsen :)
Gravatar

#4755 Åkepool 14 år siden

utyske (4751) skrev:
#4750 -

Cameron har talt om det i et interview på blu-ray.com, prøv at google det, så dukker interviewet sikkert op.

Fandt det, men det var et 1½ år gammelt interview. Fandt et andet sted, med lidt nyere info, der mente at både "True lies" og endnu bedre "The Abyss", nok vil komme i år. Men lad os nu se om det sker.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4756 HonoDelLoce 14 år siden

Åkepool (4755) skrev:

Fandt det, men det var et 1½ år gammelt interview. Fandt et andet sted, med lidt nyere info, der mente at både "True lies" og endnu bedre "The Abyss", nok vil komme i år. Men lad os nu se om det sker.

Hvor var det sted? :) For jeg har nemlig selv ledt efter nyheder om The Abyss, og bliver ved med bare at finde nyheder baseret på det gamle interview :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4757 El vez 14 år siden

Gravatar

#4758 The Insider 14 år siden

Som jeg også har skrevet andetsteds... Her er en god lille preview-artikel om den kommende BD-udgivelse af "Star Wars"-sagaen:

http://www.thedigitalbits.com/articles/starwarsbds...

Det bliver bl.a. bekræftet, at en CGI-udgave af Yoda er blevet indsat i Episode I. Men det, der er langt, langt vigtigere er, at det er blevet bekræftet, at color-timingen er blevet fixed, så lyssværdene ikke lige pludselig er lyserøde længere, og musikken er blevet fixed under Episode IV's dødsstjernesekvens. Niiiiiiiice!
War. War never changes.
Gravatar

#4759 Collateral 14 år siden

#4758: Spændende læsning. Jeg er ikke long time fan, ment på den måde at jeg hovedsageligt kender filmene fra DVD udgaverne. Derfor var det alligevel god læsning, og øgede mine forventninger yderligere.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4760 Åkepool 14 år siden

HonoDelLoce (4756) skrev:
Hvor var det sted? :)

Kan ikke lige støve det op igen. Det var dog ikke et "officielt" sted, men et eller andet forum, hvor der bliver citeret fra et andet sted. Så måske det bare er en and? Fandt i hvertfald intet der kunne bekræfte det, da jeg prøvede at finde det til dig.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: