#4821 Don't get me wrong. Hvis jeg havde set den nye BD udgave UDEN at have set HBO'en, så ville jeg formentlig sige, at Apocalypse Now så så godt ud, som den overhovedet kunne, fordi film stock fra den periode var problematisk og det ses i andre film også. Men når man har HBO's kilde og det er endda 720p du ser og formentligt ikke restaureret som BD udgaven, så er der gået noget galt et eller andet sted. Jeg kan ikke være tilfreds med et look, som tydeligt er underlegen det der er muligt at gengive.
Skarphed og detaljegrad er helt i hegnet og mange hailer nu en udgivelse, som de selvsamme kritikere, kritiserer andre film med nøjagtig de samme billedkvalitetsmæssige svagheder.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Hvis det skulle være gået nogens næse forbi, så udgiver Lionsgate kultfavoritten EVIL DEAD 2 på BD i november.
Lionsgate har tilsyneladende lyttet til de mange klager over den gamle udgave fra Anchor Bay, der var overbehandlet med DNR. De lover et helt nyt transfer + en blanding af både gamle og nye extras:
Lionsgate Home Entertainment have announced the US Blu-ray Disc release of Evil Dead II: 25th Anniversary Edition on 15th November 2011. Sam Raimi’s horror favourite starring Bruce Campbell is back with all-new special features that revisit every aspect of the film’s shoot with over 20 cast and crew members, plus tons of existing content and a new High-Definition 1080P transfer.
SRP is $14.99. Features include: 1080P 1.85:1 Widescreen English 5.1 DTS-HD MA English, English SDH and Spanish subtitles
- “Swallowed Souls: The Making of Evil Dead II” (HD) – NEW 90-minute multi-chaptered feature-length documentary - Dead by Dawn – A Look At The Development And Twists Of Fate That Led To Evil Dead II’s Creation With Bruce Campbell And Others! - The Chosen One – Star Bruce Campbell Looks Back On Challenges Of Returning To The Evil Dead Universe While Actors Sarah Berry, Danny Hicks, Ted Raimi And Kassie Wesley Detail -- The Horrors Of Their Roles In Evil Dead II - Madman Sam – Cast & Crew Reflect On Working With Legendary Director Sam Raimi Featuring Rare And Candid Moments From Original On-Set Footage - Dead Effects – Special Make-Up Effects Creators Mark Shostrom, Greg Nicotero, Howard Berger, Robert Kurtzman And Others Detail Their Graphic And Now-Famous Creations From The Film Along With Never-Before-Seen Photos And Video Footage - Re-Animated – Animators Doug Beswick, Tom Sullivan, Rick Catizone And Other Members Of The Visual Effects Crew Detail The Extensive Stop-Motion And Physical Effects Work Used In Creating Many Of The Memorable Horrors Seen On Screen - Method to Madness – Cast & Crew Detail The Challenges Of The Film’s Production Design And Photography And Some Of The Most Memorable Moments From The Exhausting Shoot Of The Film - Rosebud – A Look At The Editing And Eventual Release Of The Film With Cast & Crew And How It Has Evolved Into A Certified Cult Classic Over The Past Quarter-Century - “Road to Wadesboro: Revisiting the Shooting Location of Evil Dead II” featurette (HD) – NEW - “Cabin Fever” featurettes from the set of Evil Dead II by makeup effects artist Greg Nicotero – NEW - “Artifacts of the Dead” stills gallery – NEW - Audio commentary with writer/director Sam Raimi, actor Bruce Campbell, co-writer Scott Spiegel, and special makeup effects artist Greg Nicotero - “The Gore the Merrier” makeup and effects featurette - “Evil Dead II: Behind the Screams” making-of featurette - Theatrical Trailer (HD) - And More!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#4824 Det interessante ved den er, hvordan den viser 2K materiale med de 2000 lumens. Producenter har det med vildt at overdrive lumens. 4K er jeg revnende ligeglad med, for jeg kunne aldrig finde på at sætte mig så tæt på mit lærred, at jeg ville kunne se forskel.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#4821 Slettet Bruger [693029259] 14 år siden
#4822 Bruce 14 år siden
Skarphed og detaljegrad er helt i hegnet og mange hailer nu en udgivelse, som de selvsamme kritikere, kritiserer andre film med nøjagtig de samme billedkvalitetsmæssige svagheder.
#4823 Thomsen 14 år siden
Lionsgate har tilsyneladende lyttet til de mange klager over den gamle udgave fra Anchor Bay, der var overbehandlet med DNR. De lover et helt nyt transfer + en blanding af både gamle og nye extras:
#4824 Notional 14 år siden
#4825 Bruce 14 år siden
#4826 Bruce 14 år siden
#4827 El vez 14 år siden
Ja og hvor finder man 4k materiale?
#4828 chronaden 14 år siden
YouTube kan du finde noget :)
#4829 chronaden 14 år siden
Hvis bare den var regionsfri, snøft :<
#4830 McPeter 14 år siden