Gravatar

#4831 Bruce 14 år siden

To store klassikere, must haves, ser ud til at være exclusive for Amazon.com et stykke tid. Allerede nu kan Caine Mutiny købes og fra tirsdag kan Billy Wilders The Apartment også købes.

Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4832 Thomsen 14 år siden

BD-udgaven af Frank Henenlotters exploitation-perle Basket Case er kommet på gaden, og det ser heldigvis godt ud.

Image har ellers fået på puklen på det seneste for deres ikke særligt overbevisende udgaver af The Hills Have Eyes (1977) og Hellraiser, der mest af alt ligner gamle, opkonverterede masters uden nogen detaljeforskel i forhold til dvd-udgaverne. Men Basket Case-udgivelsen lover godt for deres samarbejde med Something Weird og dermed for de kommende BD-udgaver af Herschell Gordon Lewis' film.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#4833 Steffan Rasmussen 14 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4834 Åkepool 14 år siden

zombieman (4812) skrev:
Elgiganten har den store Star wars boks til 689

Kvickly har den til 600,-

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4835 Bruce 14 år siden

Gad vide om man har truet Jet Li, Donnie Chen, Jackie Chan og Tony Leung med likvideringer af familiemedlemmer eller tortur, for at være med i sådan en gang uhyrlig propaganda:

http://www.blu-ray.com/movies/The-Founding-of-a-Re...
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#4836 Takfornu 14 år siden

#4835 Det kan være de har hyret en "Hitman" til at gøre det i "Myldretiden" ellers ligner det en sag for "Infernal Affairs" ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#4837 El vez 14 år siden

Nu kan jeg ikke huske hvem der efterlyste gode musik blu-rays, men her kommer en varm anbefaling fra min side:
"Dizzy Mizz Lizzy - Live in concert 2010"

Jeg nåede desværre ikke at fange Dizzy da de spillede deres reunion-tour sidste år, så jeg var ret spændt på at smide denne skive i, for at se om trioen kunne leve op til mine urimeligt høje forventninger på scenen, efter 15 år som hhv. postbud, lastbilchauffør og flødebolle.

Det kunne de og forhelvede hvor det rykker! Koncertoptagelsen er fra KB Hallen i 2010 og det er virkelig Dizzy i topform der spiller røven ud af bukserne. De tre gutter virker meget sammenspillede og især Tim Christensens vokal imponerer, hvor han selv på det sidste nummer "Two of you", rammer endda alle de høje toner spot on - imponerende. Koncerten, ender i øvrigt med et lille vink til The Doors og Rolling Stones. En fin lille detalje.

Billede: Udgivelsen leverer en glimrende billedside fri for snavs og med 6 kameraer er der god dynamik i optagelserne fra KB hallen med godt overblik over scenen samt masser af reaktioner fra publikum.

Lyd: Der er både 5.1 og stereo at vælge imellem, begge DTS HD-MA - rart at have valgmuligheden. Jeg foretrækker normalt stereo når jeg lytter til koncerter, men 5.1 sporet var tilpas front-baseret med forholdsvis subtil aktivitet i baghøjtalerne at jeg endte med at se det meste af koncerten i 5.1. Det eneste mindre klagepunkt er, at lydsporet er en anelse diskant-fokuseret. Det er nu ikke så underligt når vi snakker dizzy og uden at have været der, er det svært at vide om det er tro mod koncertoplevelsen. Efter at have pillet lidt ved min subwoofer kunne jeg dog nyde showet til fulde.

Ekstra: Udgivelsen indeholder en Blu-Ray med koncerten samt dokumentaren "Lost inside a dream" på 1 time 20 minutter, der klipper mellem Dizzy i deres spæde start og under reunion tournéen. Den giver et udemærket billede på bandet og deres storhed og fald.
Der følger også to CD'er med, med samme koncert som på Blu-Ray'en.

Konklusion: Der blev for alvor skruet op for nostalgien med denne skive og jeg kneb sgu en tåre da de spillede "When the river runs dry". Det er ærgerligt jeg nok aldrig kommer til at opleve Dizzy Mizz Lizzy live "in the flesh", men med denne blu-ray føler jeg ihvertfald jeg kan komme ret tæt på, igen og igen. Et stensikkert køb til Dizzy fans!

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4838 Corgan 14 år siden

#4837:

Nizzle! Det lyder som om jeg må en tur i Fona når jeg skal til DK om et par dage.
Gravatar

#4839 Takfornu 14 år siden

# 4837/8 - Tror at jeg smutter i Fona allerede i dag ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#4840 McPeter 14 år siden

I Am Legend til 15kr + handling osv
http://www.planetaxel.com/productDetails/099905126...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: