Så blev alle 3000 ekssemplarer af Twilight Times' NIGHT OF THE LIVING DEAD (1990) sgu solgt! Det tog kun en uge. Og filmen er ikke engang udkommet endnu, det er udelukkende forudbestillinger. o_O
Gad vide, hvor mange af dem, der ender på eBay?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Men på den anden side, så kan man jo også se på det sådan, at det potentielle marked for en ny udgave nu er 3000 eksemplarer mindre. Og genrefilm sælger jo i forvejen ikke i store antal.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg er lidt ærgerlig over at gå glip af dette habile Night of the Living Dead-remake på blå, så håber, de genudgiver det. Enemy Mine vil jeg virkelig, virkelig gerne nå at have fingrene i, så jeg overvejer kraftigt en forudbestilling, selv om jeg har så ufatteligt dårligt råd lige nu. Er ellers i New York, når den udkommer, men da er det garanteret allerede for sent ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#6021 Richard Burton 12 år siden
#6022 Notional 12 år siden
#6023 Richard Burton 12 år siden
#6024 Slettet Bruger [1456604968] 12 år siden
#6025 Thomsen 12 år siden
Gad vide, hvor mange af dem, der ender på eBay?
#6026 The Insider 12 år siden
#6027 rammy 12 år siden
#6028 Thomsen 12 år siden
Men på den anden side, så kan man jo også se på det sådan, at det potentielle marked for en ny udgave nu er 3000 eksemplarer mindre. Og genrefilm sælger jo i forvejen ikke i store antal.
#6029 rammy 12 år siden
#6030 evermind 12 år siden