Gravatar

#6031 Thomsen 12 år siden

Du kan tage det roligt med ENEMY MINE. Der er intet, der tyder på, at den vil blive udsolgt lige foreløbig. De har kun solgt i omegnen af 1000 eksemplarer foreløbigt.

Det er kun horrorfilmene, der lader til at være virkelig "run" på. Og jeg vil næsten vædde med, at en del af det også skyldes hoarders, der har set, hvor meget FRIGHT NIGHT kan sælges for på eBay, og nu satser på at lave et lignende trick med NIGHT.

... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#6032 The Insider 12 år siden

Sælges den for meget? Uha, lige før man skulle overveje at sælge!
War. War never changes.
Gravatar

#6033 zombieman 12 år siden

jeg tror det går helt amok når de udgiver Carpenters cristine næste år der ryger de 3000 eksemplarer med det samme og bagefter skal folk der gerne ville have nået og få den give 100 dollars på ebay
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6034 Richard Burton 12 år siden

Nå, nu pitcher Fox film digitalt 3 uger, før film får premiere på disc:

http://www.engadget.com/2012/09/07/fox-dhd-early-m...

Sikker på, at der nok skal komme kludder mellem formaterne, når studierne har forskellige standarder. Så kan der ikke ses her, downloades dér og kvaliteten af transferet bliver ikke bedømt så detaljeret, som ved en blu-ray udgivelse. Men streaming er selvfølgelig fremtiden, uanset hvad. Bare man har frihed til at udskyde den.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#6035 The Insider 12 år siden

Hvis skiver forsvinder fuldstændigt og ikke bliver et lækkert "niche-format" ligesom den sejlivede LP, så vil jeg nok begynde at overveje, om denne planet er værd at leve på.
War. War never changes.
Gravatar

#6036 Richard Burton 12 år siden

#6035 Ja så må man sige, at kunsten er evolutioneret baglæns på alle planer. Musik er gået fra hi-fi entusiasme, til mobil formater, med lorte dåselyd. Film er gået fra 70mm til VHS, til at blive kickstartet langsomt til LD, til DVD, til blu-ray og så et kickstart i nosserne til streaming, med komprimerede data og artifakter og kigge på film gennem Youtube, på mobiler og på IPads.

Fagre nye ... lorte ... verden.

Gravatar

#6037 The Insider 12 år siden

Det er lige før, jeg får lyst til at sætte ild til en ambassade eller to... Ved vi hvilket land, der opfandt streamingen?
War. War never changes.
Gravatar

#6038 Outbound Sith 12 år siden

Du kan starte med at futte Storstrømsbroen af.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#6039 Richard Burton 12 år siden

#6037 Forleden så jeg en slide af streaming til en mobil enhed. Det er krænkelse overfor ordentlige analoge mennesker med kvalitetssansen i behold. Får en usigelig lyst til at stene nogle eller overvære en halshugning, når jeg oplever en sådan ekstremisme.
Gravatar

#6040 The Insider 12 år siden

#6039, hørt!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: