Jeg har haft de forlængede udgave stående i evigheder, men jeg kan ikke tage mig sammen til at få dem set. Ingen tvivl om at "Fellowship" er en fremragende film, men de to fortsættelser skuffede mig så meget med deres sjæleløse CGI-overkill, at jeg helt mistede lysten til universet.
Forhåbentlig bringer "Hobbitten" til at den gamle magi tilbage.
Jeg tror ikke jeg har set nogen af filmene i over 7 år, så jeg ved ikke engang helt hvad jeg synes om filmene i dag. Men nu hvor jeg har hørt så mange gode ting om de forlængede udgaver, så håber jeg ikke at de er for stor en mundfuld at tage hul på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Forhåbentlig bringer "Hobbitten" til at den gamle magi tilbage.
Det synes jeg faktisk, det er lykkes med. Den er ikke på højde med Fellowship, men den er bedre og mere lavmælt end de to andre. Det er en overraskende god film.
#6461 Kruse 12 år siden
Jeg tror ikke jeg har set nogen af filmene i over 7 år, så jeg ved ikke engang helt hvad jeg synes om filmene i dag. Men nu hvor jeg har hørt så mange gode ting om de forlængede udgaver, så håber jeg ikke at de er for stor en mundfuld at tage hul på.
#6462 Wangsgaard 12 år siden
#6463 El vez 12 år siden
#6464 Benway 12 år siden
#6465 JannikAnd 12 år siden
#6466 Kruse 12 år siden
Ro på, jeg skal jo lige modtage den først :)
#6467 Wangsgaard 12 år siden
Det er bare ikke hurtigt nok!!! :P
#6468 Collateral 12 år siden
Det vil jeg også sige!
#6469 Åkepool 12 år siden
Det har JannikAnd nu også skrevet, som du også kan se i den bid du har taget med i dit indlæg ;)
Nu overvejer jeg så om jeg skal gøre generalmajoren i dårligt humør, ved at bruge penge vi ikke har og købe den boks.
#6470 Åkepool 12 år siden
http://cdon.dk/film/titanic_gaves%c3%a6t_med_3d_og...