Gravatar

#6891 Mikkel Abel 12 år siden

Bruno (6888) skrev:
Hvis tegneserierne bliver udgivet i digital form, bliver de teknisk set i HD, da Comixology har opgraderet en stor del af deres tegneserier til en højere opløsning pga. iPad 3 og andre tablets, der har en høj skærmopløsning. :p

+10! ;)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#6892 El vez 12 år siden

Star Trek Into Darkness forholdsvis billig pre-order hos amazon:
http://www.amazon.com/gp/product/B00AZMFK3K/ref=as...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#6893 Benway 12 år siden

The Right Stuff kommer på bd til november. Warner skulle også være på vej med Rebel Without a Cause på blu-ray. De må gerne skynde sig. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6894 zombieman 12 år siden

Benway (6893) skrev:
The Right Stuff kommer på bd til november. Warner skulle også være på vej med Rebel Without a Cause på blu-ray. De må gerne skynde sig. :)

Der kommer en James Dean box
Cdon indtil videre med release 16/10
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6895 Benway 12 år siden

zombieman (6894) skrev:
Der kommer en James Dean box
Cdon indtil videre med release 16/10

Spøjst, at den er der og ikke på Amazon, men herligt at den er undervejs. Dean-boksen lyder særdeles fristende. Hvis man kun laver tre film er "Rebel Without a Cause", "Giant" og "East of Eden" nogle fremragende valg. "Rebel" er dog den jeg først og fremmest rigtig rigtig gerne vil have. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#6896 Ispep 12 år siden

Benway (6893) skrev:
Rebel Without a Cause på blu-ray. De må gerne skynde sig. :)

Den har jeg næsten lige fået set og sikken en fantastisk film. Glæder mig også til BD udgivelsen.
Gravatar

#6897 Big Daddy 12 år siden

Benway (6895) skrev:
Spøjst, at den er der og ikke på Amazon
Det er den også, hvis du søger på den tyske amazon.
Os, De Konforme
Gravatar

#6898 Benway 12 år siden

#6896 Den er suveræn. Jeg så den som teenager, og den gang ramte den pladask ned i en masse følelser, jeg kunne genkende. Jeg burde egentlig opsøge noget mere af Nicholas Ray. Den lille håndfuld af film, jeg har set fra hans side, har alle været sublime. :)

#6897 Så er der da håb om at den også kommer på den engelske af slagsen.

BFI er på vej med nogle klassiske gys på blu-ray:

Gaslight, Schalcken the Painter og The Phantom of the Opera (1925).
Gravatar

#6899 Big Daddy 12 år siden

Benway (6898) skrev:
Så er der da håb om at den også kommer på den engelske af slagsen.
Det er ofte helt fint at bestille fra den tyske side, også de udgaver der eventuelt er tyske. Som regel har de originalsproget som fortrukne lydspor alligevel. Hvis man kræver danske tekster, så er det straks værre.
Os, De Konforme
Gravatar

#6900 Slettet Bruger [693029259] 12 år siden

Har I set denne artikel? Jeg har ikke checket om noget tilsvarende er blevet posted før, men det er sikkert guf for fans af "The Wicker Man".

http://www.liveforfilms.com/2013/07/23/original-pr...

Skriv ny kommentar: