Gravatar

#7091 gi-jones 11 år siden

Og heller ikke Op på Fars Hat :(
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7092 Collateral 11 år siden

The Insider (7087) skrev:
YES!

http://www.digitalbits.com/columns/my-two-cents/11...

Glæder mig til Twin Peaks !
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7093 The Insider 11 år siden

#7092, sååååådan!
War. War never changes.
Gravatar

#7094 Collateral 11 år siden

Ja det var lige præcis det du henviste til ikke ? ;) Star Trek var bare en bi-ting, right?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#7095 The Insider 11 år siden

Det VAR faktisk Twin Peaks, jeg refererede til :-) Den 5. sæson af TNG giver Bill Hunt kun B på karakterskalaen, når den (som seriens bedste) selvfølgelig skal have A+! Kunne jeg aldrig finde på at støtte med et link!!
War. War never changes.
Gravatar

#7096 Collateral 11 år siden

The Insider (7095) skrev:
Det VAR faktisk Twin Peaks, jeg refererede til :-) Den 5. sæson af TNG giver Bill Hunt kun B på karakterskalaen, når den (som seriens bedste) selvfølgelig skal have A+! Kunne jeg aldrig finde på at støtte med et link!!

Ååårh. Så troede jeg lige jeg var snedig. Jamen det bliver nice. Rygterne siger at de sagnomspundne slettede scener fra FWWM (med karaktererne fra serien) skulle være inkluderet.
Gravatar

#7097 The Insider 11 år siden

#7096, niiiiiice!
War. War never changes.
Gravatar

#7098 zombieman 11 år siden

Criterions Feb titler

Jules and Jim (Truffaut)
Blue is the warmest color (Kechiche)
Fantastic mr. fox (Anderson)
Foreign correspondent (Hitch)
Tess (polanski)
King of the hill (Sonderbergh)

og en dual format udgave af Breathless (Godard)
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7099 MMB 11 år siden

Ikke Persona?
Gravatar

#7100 JannikAnd 11 år siden

Blue Is the Warmest Color er åbenbart dette års Palme-vinder, som får premiere i DK om et par uger under titlen Adèles liv - Kapitel 1 & 2.

Skriv ny kommentar: