Går udfra du tænker på Bergman filmen. Nej den var ikke på listen men mon ikke den kommer på et tidspunkt, de kommer jo gerne med et par stykker om året.
Og "Fantastic Mr. Fox" er da udmærket, men en Criterion ligefrem...?
Fantastic Mr. Fox er jo en Wes Anderson film som de er rigtigt glade for, hvis jeg ikke allerede havde den danske BD havde den kommet på min ønskeliste. Iøvrigt er det Criterions første animations film.
Tror nu godt jeg forstår hvad Hr chandler mener. Mener ikke Fantastic Mr. Fox er hverken speciel eller klassiker nok til at den passer sammen med hvad de ellers udgiver. Nu er det ikke animationfilm jeg har set mest af, men syntes da godt jeg kan komme på et par stykker der ville passe bedre ind.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Ja, men som zombieman skriver, så har Criterion et fast samarbejde med Wes Anderson og har vist efterhånden (?) udgivet alle hans film. Derfor bør det ikke komme som den store overraskelse for nogen, at de også udgiver denne.
#7101 zombieman 11 år siden
Går udfra du tænker på Bergman filmen. Nej den var ikke på listen men mon ikke den kommer på et tidspunkt, de kommer jo gerne med et par stykker om året.
#7102 chandler75 11 år siden
Og "Fantastic Mr. Fox" er da udmærket, men en Criterion ligefrem...?
#7103 zombieman 11 år siden
Fantastic Mr. Fox er jo en Wes Anderson film som de er rigtigt glade for, hvis jeg ikke allerede havde den danske BD havde den kommet på min ønskeliste. Iøvrigt er det Criterions første animations film.
#7104 Kisbye 11 år siden
Mener ikke Fantastic Mr. Fox er hverken speciel eller klassiker nok til at den passer sammen med hvad de ellers udgiver.
Nu er det ikke animationfilm jeg har set mest af, men syntes da godt jeg kan komme på et par stykker der ville passe bedre ind.
#7105 Thomsen 11 år siden
#7106 zombieman 11 år siden
#7107 Pécuchet 11 år siden
http://www.dvdbeaver.com/film4/blu-ray_reviews_60/...
#7108 rockysds 11 år siden
#7109 zombieman 11 år siden
Computer chess
Wings
Roma
Serpico
Hands over the city
White dog
Wake in fright
Nashville
#7110 Benway 11 år siden