Eller er det lavet hel specifikt som en prequel som de skriver, således det ikke er fra Season 3 ?
Det, hvertfald fed måde og lede op til selve sæson'en på :) har lige set det nu.
Jeg kan ikke lige se, at det skulle være en spoiler på nogen måde. Men en sød lille video, det er det ! Og jeg er SÅ glad for, at der kun er dage tilbage af ventetiden nu ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Er altid påpasselig, hver gang der dukker noget nyt om, f.eks. den interactive trailer, så ud til og være lidt spoiler agtig, så den undgik jeg, førde begyndte og vise klip fra Sherlock og Watsons første møde i den nye sæson.
Men nej det her er blot en genial måde og lede op til season 3 på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7179: De har også været meget hurtige med de andre udgivelser af Sherlock.
Series 1 udkom d. 30. august 2010 i England - tredje afsnit blev sendt d. 8. august. Series 2 udkom d. 23. januar 2012 i England - tredje afsnit blev sendt d. 15. januar.
De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com
#7171 Mikkel Abel 11 år siden
Indeholder Resevoir Dogs, Pulp Fiction, Jackie Brown, Kill Bill 1&2, Death Proof og Inglorious Basterds.
#7172 gi-jones 11 år siden
http://www.amazon.co.uk/Sherlock-Complete-Series-3...
#7173 The Insider 11 år siden
#7174 gi-jones 11 år siden
#7175 elwood 11 år siden
Eller er det lavet hel specifikt som en prequel som de skriver, således det ikke er fra Season 3 ?
Det, hvertfald fed måde og lede op til selve sæson'en på :)
har lige set det nu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7176 HonoDelLoce 11 år siden
Jeg kan ikke lige se, at det skulle være en spoiler på nogen måde. Men en sød lille video, det er det ! Og jeg er SÅ glad for, at der kun er dage tilbage af ventetiden nu ! :)
#7177 elwood 11 år siden
Men nej det her er blot en genial måde og lede op til season 3 på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7178 Pécuchet 11 år siden
Sæsonen sendes jo også i januar måned.
#7179 The Insider 11 år siden
#7180 Tenebrae 11 år siden
Series 1 udkom d. 30. august 2010 i England - tredje afsnit blev sendt d. 8. august.
Series 2 udkom d. 23. januar 2012 i England - tredje afsnit blev sendt d. 15. januar.