Arh, jeg synes nu oss' at du er ret skævt ude med "kejserens nye klæder" i den kontekst du bruger udtrykket i denne diskussion.
Det virker lidt som om at du overdriver dine argumenter med vilje, for at pointen igennem, at det ikke er en afspiller for dig.
I øvrigt har du, så vidt jeg husker, en PS3 i 40GB-udgaven, der ikke kan afspille PS2-spil, så der ryger et af dine argumenter for præcis din model. ;)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Selv da, er det sikkert ikke noget problem at finde en 720p udgave online.
Jamen hvad er så problemet med en dyr Oppo? Så er det da nemmere at stjæle en Oppo, da den så bliver væsentlig billigere end en PS3'er. Og de ulovligt downloadede film kan nydes direkte i MKV format på en usb key i Oppo'en.
True blood findes da på BD i UK, jeg ved ikke med de andre serier, men jeg ser det ikke som et problem at købe dem på dvd, hvis de kun er ude på BD i region A
Heller ikke jeg, hvis deres indhold ikke berettiger til en god opgradering i video eller audio kvalitet. Nu ville jeg så nok blive personligt lidt skuffet, eftersom jeg ved, at BD udgaven af True Blood eftersigende har et reference lydspor. True Blood udkommer til oktober i England.
Det er lidt svært at håndtere når alle er helt vilde med den nøgne kejser :D
Kan du uddybe?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Jeg ser nu ikke meget religion i emnet, blot en af mange diskusioner, hvor folk er uenige med hinanden. Men vi er nok noget til et punkt, hvor yderligere debat ikke giver mere næring til argumentation, så jeg holder gerne min mund her.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Tilskriver amazon.co.uk ikke dansk moms når man tjekker ud eller hvordan fungerer det? Synes jeg havde en masse bøvl med at priserne blev meget højere da jeg kiggede på nogle bøger derinde, men det er godt nok nogle år siden efterhånden så har aldrig rigtigt kastet mig ud i at købe film derinde.
#1431 filmz-Utyske 15 år siden
Arh, jeg synes nu oss' at du er ret skævt ude med "kejserens nye klæder" i den kontekst du bruger udtrykket i denne diskussion.
Det virker lidt som om at du overdriver dine argumenter med vilje, for at pointen igennem, at det ikke er en afspiller for dig.
I øvrigt har du, så vidt jeg husker, en PS3 i 40GB-udgaven, der ikke kan afspille PS2-spil, så der ryger et af dine argumenter for præcis din model. ;)
#1432 filmz-Bruce 15 år siden
Jamen hvad er så problemet med en dyr Oppo? Så er det da nemmere at stjæle en Oppo, da den så bliver væsentlig billigere end en PS3'er. Og de ulovligt downloadede film kan nydes direkte i MKV format på en usb key i Oppo'en.
Heller ikke jeg, hvis deres indhold ikke berettiger til en god opgradering i video eller audio kvalitet. Nu ville jeg så nok blive personligt lidt skuffet, eftersom jeg ved, at BD udgaven af True Blood eftersigende har et reference lydspor. True Blood udkommer til oktober i England.
Kan du uddybe?
#1433 wiseguy 15 år siden
#1434 filmz-Bruce 15 år siden
#1435 Slettet Bruger [1456604968] 15 år siden
#1436 rockysds 15 år siden
#1437 mr gaijin 15 år siden
#1438 McPeter 15 år siden
#1439 rockysds 15 år siden
#1440 mr gaijin 15 år siden