Gravatar

#7261 wiseguy 10 år siden

Nåede lige at annullere min ordre hos Amazon.uk i går - godt tilbud!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#7262 MOVIE1000 10 år siden

Stereo studio har i marts måned tilbud på Tron: Legacy 3D BD til 40 kr 3 for 100.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7263 Åkepool 10 år siden

Jeg fik heldigvis også lov at annullere min ordre hos amazon.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#7264 Mikkel Abel 10 år siden

"Nymphomaniac (Part I & II)" står til release den 28. april og kan nu forudbestilles på Amazon.co.uk
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7265 gi-jones 10 år siden

Argh! Så blev jeg også nakket hos Amazon.com!

I andre, der for nyligt er røget i toldfælden: Har I ikke lyst til lige at tjekke om de ting I bestilte var fra Amazon selv, eller en af deres samarbejdspartnere. To af mine film var nemlig "Sold by 'nogle andre'", og jeg overvejer om det måske er grunden.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7266 JannikAnd 10 år siden

Min ordre var hos Amazon egen afdeling. Den var sendt fra USA. Jeg har dog allerede fået pengene tilbage, selvom pakken endnu er hos Told.
Gravatar

#7267 The Insider 10 år siden

Yeah, er blevet taget tre gange i tolden inden for de sidste par måneder, og alt kom direkte fra Amazon.

#7266, så vidt jeg ved, kan du kun bede om at få tolden tilbage, hvis du har bestilt en af de to dyrere leveringsmåder? (og så kan det jo nærmest være ligemeget alligevel...)
War. War never changes.
Gravatar

#7268 Fredag 10 år siden

Er der forskel på om man bestiller hos Amazon og Amazon.uk i forhold til tolden? Fra Amazon.uk burde det vel gå glat igennem?
Gravatar

#7269 The Insider 10 år siden

#7268, jep, no problemo fra UK, da det er England. Men nogle gange får de jo tingene hurtigere hos COM, og tålmodighed er ikke min største force! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#7270 Fredag 10 år siden

Det er det jeg mener, det er jo EU. Jeg har ofte tjekket hvor hvad var billigst, men tør sgu ikke bestille fra USA mere:-/

Skriv ny kommentar: