Crap! Det er jeg da bekymret over at høre. Amazon.com har været min hovedforhandler, siden DVDPacific begyndte at være usikker. Og efter importcds.com har sat priserne 20% op, så er de knap nok et alternativ mere. :-/
Kan det virkelig passe at Wes Andersons film "Rusmore", "Bottle Rocket" og "The Royal Tenenbaums", som blu-ray kun kan købes som Criterion i en region A?
Kan det virkelig passe at Wes Andersons film "Rusmore", "Bottle Rocket" og "The Royal Tenenbaums", som blu-ray kun kan købes som Criterion i en region A?
Ja
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Jeg synes Amazon.co.uk efterhånden er blevet lidt smådyre. Vor handler i andre, når det ikke er der?
Desværre har deres priser været opadgående siden play.com døde. Endnu mere desværre har jeg ikke fundet noget bedre alternativ, men jeg håber på at zavvi og hmv kan begynde og presse dem så de begynder og sænke deres priser igen.
El-mutanten har release-tilbud på 79 kr. stk. for en stribe Disney blu-rays i morgen (torsdag).
Kejserens nye flip, Lilo & Stitch, Mads og Mikkel og Bjørnebrødre 2 er dem, der er afbildet i tilbudsavisen, men der udkommer også en række andre klassikere den dag, hvis det har interesse for nogen?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#7271 Thomsen 10 år siden
#7272 Mikkel Abel 10 år siden
#7273 Steffan Rasmussen 10 år siden
Ja
#7274 Mikkel Abel 10 år siden
#7275 El vez 10 år siden
#7276 gi-jones 10 år siden
#7277 zombieman 10 år siden
Desværre har deres priser været opadgående siden play.com døde. Endnu mere desværre har jeg ikke fundet noget bedre alternativ, men jeg håber på at zavvi og hmv kan begynde og presse dem så de begynder og sænke deres priser igen.
#7278 Kyllingebenet 10 år siden
#7279 gi-jones 10 år siden
#7280 evermind 10 år siden
Kejserens nye flip, Lilo & Stitch, Mads og Mikkel og Bjørnebrødre 2 er dem, der er afbildet i tilbudsavisen, men der udkommer også en række andre klassikere den dag, hvis det har interesse for nogen?