Gravatar

#7271 Thomsen 10 år siden

Crap! Det er jeg da bekymret over at høre. Amazon.com har været min hovedforhandler, siden DVDPacific begyndte at være usikker. Og efter importcds.com har sat priserne 20% op, så er de knap nok et alternativ mere. :-/
"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#7272 Mikkel Abel 10 år siden

Kan det virkelig passe at Wes Andersons film "Rusmore", "Bottle Rocket" og "The Royal Tenenbaums", som blu-ray kun kan købes som Criterion i en region A?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7273 Steffan Rasmussen 10 år siden

Mikkel Abel (7272) skrev:
Kan det virkelig passe at Wes Andersons film "Rusmore", "Bottle Rocket" og "The Royal Tenenbaums", som blu-ray kun kan købes som Criterion i en region A?

Ja
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#7274 Mikkel Abel 10 år siden

Åhhhh, hvor er jeg træt af at alle de film man gerne vil have, ikke findes på blå (og hvis de gør, så er de ikke tilgængelige) :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#7275 El vez 10 år siden

Den gode Utyske har lige gjort mig opmærksom på at nogle af deher film eksisterer i HD på den amerikanske iTunes, hvis det var noget. :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7276 gi-jones 10 år siden

Jeg synes Amazon.co.uk efterhånden er blevet lidt smådyre. Vor handler i andre, når det ikke er der?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7277 zombieman 10 år siden

gi-jones (7276) skrev:
Jeg synes Amazon.co.uk efterhånden er blevet lidt smådyre. Vor handler i andre, når det ikke er der?

Desværre har deres priser været opadgående siden play.com døde. Endnu mere desværre har jeg ikke fundet noget bedre alternativ, men jeg håber på at zavvi og hmv kan begynde og presse dem så de begynder og sænke deres priser igen.
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#7278 Kyllingebenet 10 år siden

Game of Thrones season 3 til 229kr hos cdon.dk (24 times deal).
Mental striptease..
Gravatar

#7279 gi-jones 10 år siden

Nogen, der har en kode til CDON? Især fri fragt ville være godt...
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#7280 evermind 10 år siden

El-mutanten har release-tilbud på 79 kr. stk. for en stribe Disney blu-rays i morgen (torsdag).

Kejserens nye flip, Lilo & Stitch, Mads og Mikkel og Bjørnebrødre 2 er dem, der er afbildet i tilbudsavisen, men der udkommer også en række andre klassikere den dag, hvis det har interesse for nogen?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: