Nice, jeg havde glemt alt om, at jeg ledte efter "Baise-Moi" for evigheder siden og faktisk havde opgivet, fordi der kun var crappy udgaver på markedet.
Jeg prøvede at købe en film, men ved Checkout hvor den beder mig at registrere mig som ny kunde, trykker jeg på Continue igen og igen uden at der sker noget som helst.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Nå, men da ingen andre allerede har postet dem, så er dette Criterions kommende udgivelser i september:
Eraserhead (4K transfer + 6 kortfilm) - 16/9 The Innocents (4K transfer) - 23/9 - bliver spændende at se, om den overgår den engelske BD fra BFI Macbeth (Polanski) - 23/9 Ali: Fear Eats the Soul (Fassbinder, upgrade) - 30/9 Sundays and Cybèle - 30/9
Og så er der dagens nyhed: Criterion arbejder lige pt. på BD-udgaver af Mulholland Dr., Time Bandits og La dolce vita!
Der har længe været rygter om Mulholland Dr., men historien kommer denne gang fra samme site, der "breakede" nyheden om The Innocents et stykke tid før offentliggørelsen, så det regnes som så godt som sikkert nu.
Time Bandits var en af Criterions tidlige dvd-udgivelser, som de mistede rettighederne til. Den findes dog allerede i en meget flot BD-udgave fra Arrow i UK. La dolce vita har indtil fornyligt været fanget i et slagsmål om rettighederne, men det er endeligt løst, og den er allerede udgivet på BD i Australien.
#7391 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#7392 Thomsen 10 år siden
http://www.arrowfilms.co.uk/shop/index.php?route=p...
#7393 Slettet Bruger [3893852301] 10 år siden
Nice, jeg havde glemt alt om, at jeg ledte efter "Baise-Moi" for evigheder siden og faktisk havde opgivet, fordi der kun var crappy udgaver på markedet.
#7394 Kruse 10 år siden
#7395 T. Nielsen 10 år siden
#7396 Muldgraver 10 år siden
Mange tak!
#7397 Slettet Bruger [3893852301] 10 år siden
Weeds sæson 1-8 (hele serien) til 349 kr. på dvd.
Hitchcock Box 2 til 199 kr. på BD (7 film, ser det ud til)
Veronica Mars til 79 kr. på BD
Køber man for over 100 kr., kan man snuppe en ekstra BD med til 19 kr., der er bl.a.:
Jack Reacher
Intouchables
Fast 6
Prometheus
#7398 Thomsen 10 år siden
Eraserhead (4K transfer + 6 kortfilm) - 16/9
The Innocents (4K transfer) - 23/9 - bliver spændende at se, om den overgår den engelske BD fra BFI
Macbeth (Polanski) - 23/9
Ali: Fear Eats the Soul (Fassbinder, upgrade) - 30/9
Sundays and Cybèle - 30/9
Og så er der dagens nyhed: Criterion arbejder lige pt. på BD-udgaver af Mulholland Dr., Time Bandits og La dolce vita!
Fra http://www.moviefanfare.com/latest-buzz-new-upcomi...
Der har længe været rygter om Mulholland Dr., men historien kommer denne gang fra samme site, der "breakede" nyheden om The Innocents et stykke tid før offentliggørelsen, så det regnes som så godt som sikkert nu.
Time Bandits var en af Criterions tidlige dvd-udgivelser, som de mistede rettighederne til. Den findes dog allerede i en meget flot BD-udgave fra Arrow i UK. La dolce vita har indtil fornyligt været fanget i et slagsmål om rettighederne, men det er endeligt løst, og den er allerede udgivet på BD i Australien.
#7399 Thomsen 10 år siden
De regnes for at være "nogenlunde" toldsikre (dvs. der kan være smuttere, men jeg og de fleste andre oplever ingen problemer).
#7400 TP-DK 10 år siden